درگ جالب بوگاتی شیرون و کونیگ زگ One:1 در فورزا ۷

درگ جالب بوگاتی شیرون و کونیگ زگ One:1 در فورزا ۷

برخلاف ویرون، بوگاتی شیرون هنوز تشنه سرعت بوده و ما هم شدیداً به دنبال مقایسه و درگ این خودرو با قوی‌ترین هایپرکارهای دنیا هستیم.

در روی کاغذ، شاهد مشخصات احساس‌برانگیز شیرون هستیم. پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری این ابر خودرو قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری داشته و این قدرت روی جاده به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت کمتر از ۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۴۲۰ کیلومتر در ساعتی ترجمه می‌شود.

تنها نقطه‌ضعف این خودرو وزن حدود ۲ تنی است درحالی‌که یکی از رقبای قدرتمند شیرون یعنی کونیگ زگ One:1 تنها ۱۳۶۰ کیلوگرم می‌باشد.

این هایپرکار سوئدی از نظر قدرت نیز چیزی کم ندارد. پیشرانه این خودرو قدرت ۱۳۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۳۷۱ نیوتون متری داشته و به لطف نسبت قدرت به وزن در برابر شیرون حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. دیگر نکته برجسته درباره کونیگ زگ اینکه One:1 می‌تواند تنها در ۲۰ ثانیه از سکون به سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و سپس تنها در ۱۰ ثانیه به سرعت صفر برسد.

خب با این تفاسیر کدام یک از این دو خودرو در مسابقه درگ برنده خواهند شد؟ بنا به مشاهدات صورت گرفته در فورزا موتور اسپورت ۷، برنده کونیگ زگ One:1 است که حدود ۱ ثانیه سریع‌تر بوده است. این فاصله زمانی در دنیای هایپرکارها کاملاً زیاد است مخصوصاً اینکه شیرون به لطف سیستم چهار چرخ محرک خود کشش فوق‌العاده‌ای دارد.

اگرچه بازی‌های ویدئویی همیشه بهتر و بهتر می‌شوند اما همیشه درست نیستند. تا زمانی که این دو خودرو در دنیای واقعی با یکدیگر سرشاخ نشوند مجبوریم همچنان در دنیای مجازی به مقایسه آن‌ها بپردازیم…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.