درگ تسلا مدل S پلاد و مک لارن ۷۲۰S تیون شده

درگ تسلا مدل S پلاد و مک لارن ۷۲۰S تیون شده

مک لارن ۷۲۰S از زمان معرفی تا چند ماه حرف اول را در مسابقات درگ می‌زد و می‌توانست اکثر سوپرکارهای مطرح را مغلوب کند.

البته سلطنت ۷۲۰S در خط درگ خیلی طولانی نبود و حالا تسلا مدل S پلاد تقریباً از پس هر خودرویی برآمده است. البته ریماک نورا را باید از این لیست جدا کرد. با عرضه مدل S پلاد به نظر می‌رسد چندین سال از حکمرانی ۷۲۰S در درگ می‌گذرد.

کاملاً مشخص است که ۷۲۰S استوک هیچ شانسی در برابر تسلا مدل S پلاد نخواهد داشت اما اگر نسخه‌ای کاملاً تیون شده از این مک لارن در برابر تسلا قرار گیرد وضعیت چگونه خواهد بود؟

دست‌اندرکاران کانال هونیگان دقیقاً با در نظر گرفتن همین موضوع یک دستگاه مک لارن ۷۲۰S 2018 با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار را در برابر تسلا مدل S پلاد ۲۰۲۱ قرار داده‌اند.

برای جذاب‌تر شدن این مسابقه مجریان تصمیم گرفته‌اند سه مسابقه را برگزار کنند که اولی از نوع درگ ۴۰۰ متر از حال سکون بوده است. قبلاً دیده‌ایم که تسلا مدل S پلاد توانسته فورد شلبی GT500 با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار را شکست دهد اما آیا مک لارن تیون شده خواهد توانست نتیجه دیگری را رقم بزند؟

همان‌گونه که انتظار دارید مک لارن شانسی در مسابقه اول نداشته و مالک نیز مجبور به قبول شکست می‌شود. تسلا پلاد استارتی فوق‌العاده داشته و پیشتازی خود تا خط پایان را به راحتی ادامه می‌دهد.

اما در درگ دوم اوضاع جالب‌تر می‌شود زیرا درگ رولینگ ۴۵۷ متری برگزار شده است. ما نتیجه این مسابقه را لو نمی‌دهیم اما می‌گوییم مک لارن در این مسابقه عملکرد بهتری داشته است.

در نهایت نیز درگ سوم از حالت حرکت برگزار می‌شود که ۷۲۰S پیروز می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.