درگ تسلا مدل S پرفورمنس و لامبورگینی آونتادور S رودستر

درگ تسلا مدل S پرفورمنس و لامبورگینی آونتادور S رودستر

تاکنون مسابقات درگ زیادی برگزار شده که یک طرف آن تسلا بوده است. محصولات تسلا از شتاب و قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و یکی از این خودروها نیز تسلا مدل S پرفورمنس می‌باشد.

اما چرا مسابقه‌ای که می‌بینید کمی متفاوت است؟ اول اینکه مدل S پرفورمنس حاضر در این درگ نسخه به‌روز شده بوده و بنابراین خیلی قوی‌تر از قبل است. مورد دوم هم به طرف دیگر قضیه یعنی لامبورگینی آونتادور S رودستر مربوط می‌شود. مالک این خودرو Yiannimize است که سابقه رویارویی با تسلا را در گذشته دارد.

در واقع یک نسخه از این درگ در سال پیش با حضور همین مدل S پرفورمنس و آونتادور S کوپه برگزار شده و مالک آن لامبورگینی نیز Yiannimize بوده است. لامبورگینی در آن مسابقه به رستگاری رسید اما آیا هنوز هم می‌تواند در برابر مدل S پرفورمنس ارتقا یافته دوام بیاورد؟ اول بیایید نگاهی به مشخصات این دو خودرو داشته باشیم.

تسلا مدل S پرفورمنس از دو پیشرانه با قدرت کل ۸۳۸ اسب بخار و گشتاور قابل‌توجه ۱۳۰۰ نیوتون متر سود می‌برد درحالی‌که نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری آونتادور S خروجی ۷۴۰ اسبی و گشتاور ۶۹۰ نیوتون متری دارد.

اگرچه تسلا در روی کاغذ بسیار قوی‌تر از لامبورگینی به نظر می‌رسد اما باید گفت این خودرو وزن ۲۲۴۱ کیلوگرمی دارد که در مقایسه با وزن ۱۶۲۵ کیلویی لامبورگینی بسیار بیشتر است.

آیا آونتادور S رودستر سبک‌تر می‌تواند تسلا مدل S پرفورمنس را شکست دهد؟ 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.