درگ تسلا مدل S با سوپرکارهای مشهور دنیا

درگ تسلا مدل S با سوپرکارهای مشهور دنیا

بروکس ویزبلت از درگ تایمز اوقات فراغت خود را صرف برگزاری مسابقات درگ می‌کند و این بار با تسلا مدل S پلد به مصاف وانت پرفورمنس رم TRX رفته است. این خودرو از لاستیک‌های چسبان و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری سود می‌برد. در یک طرف دیگر هم نیسان GT-R با قدرت ۱۳۰۰ اسب بخار، مک لارن ۷۲۰S و چند دستگاه دوج وایپر قرار دارند. به نظر می‌رسد که هیجان زیادی در انتظار آن‌هاست…

واضح است که تسلا مدل S از نظر مسابقات درگ حرف اول را می‌زند و ویزبلت هم می‌خواهد همین موضوع را نشان دهد. اگرچه محصولات تسلا از نظر عملکرد در خط مستقیم بسیار خوب هستند اما خب قیمت مدل پلد بالاست و از طرف دیگر تقاضای زیادی هم برایش وجود دارد اما زمان تحویل این خودروها افزایش یافته است و خب قیمت‌ها هم روز به روز بالا می‌رود.

به‌هرحال تسلا مدل S پلد درگ تایمز از راه رسیده است و می‌خواهد ویدئوی کاملاً شگفت‌انگیزی را ارائه نماید. همان‌گونه که در ویدئو مشاهده می‌کنید بروکس با یک رم TRX دیوانه‌وار سرشاخ می‌شود. مالک TRX اذعان می‌کند نیتروژن را فراموش کرده است اما به دنبال استفاده از آن است. به همین خاطر درگ اول طبق انتظار پیش می‌رود.

توضیح رضایت بخشی درباره چگونگی برگزاری مسابقه بین پلد و TRX وجود ندارد. ما می‌گوییم رم زودتر استارت می‌زند و به مدت کوتاهی پیشتاز باقی می‌ماند و سپس تسلا مدل S پلد همانند یک موشک از این خودرو عبور می‌کند و در چشم بر هم زدنی ناپدید می‌شود.

اگر نمی‌دانستید که این تسلا مدل S پلد واقعی است احتمالاً فکر می‌کردید که با یک رندر مواجه هستید. در واقع دستیابی به چنین شتابی برای یک خودروی تولیدی ممکن به نظر نمی‌رسد اما زمانی که نیتروژن از راه برسد TRX بوست آنی ۲۰۰ اسب بخاری خواهد داشت. آیا این بوست برای جبران مافات رم کافی است؟

تیم درگ تایمز چندین مسابقه دیگر نیز برگزار می‌کند هرچند برخی مشکلات وجود دارند. در یکی از مسابقات تسلا زودتر شروع می‌کند و TRX به خاطر مشکلی در کنترل کشش به کندی استارت می‌زند. یک‌بار دیگر نیز مسابقه تکرار می‌شود اما بروکس حتی موفق به حرکت نمی‌شود. البته در مسابقات بعدی پیروز واضح میدان مشخص است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.