درگ تسلا مدل ۳ پرفورمنس و مرسدس AMG GT63 S

درگ تسلا مدل ۳ پرفورمنس و مرسدس AMG GT63 S

جنگ پیشرانه‌های درون‌سوز با موتورهای الکتریکی با مسابقهٔ درگ دیگری بین تسلا و یک خودروی پرفورمنس درون‌سوز ادامه یافته است. این بار تسلا مدل ۳ پرفورمنس در برابر یکی از داغ‌ترین خودروهای چهاردر بازار یعنی مرسدس AMG GT63 S قرار گرفته است؛ بنابراین این درگ چالشی بین چهاردرهای چهارچرخ محرک است. مدل ۳ پرفورمنس که ۱۸۴۷ کیلوگرم وزن دارد، به دو موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند.

در سوی دیگر میدان، AMG GT63 S با نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربوی خود قرار گرفته که ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. روی کاغذ، این دو ماشین ظرف زمان یکسانی از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسند. یکی از عوامل بسیار مهم در این درگ اما سطح خیس مسیر است. در اینجا مدل ۳ اثبات می‌کند که در هر نوع مسیری با هر شرایطی بسیار توانمند است اما متأسفانه این موضوع در AMG GT63 S و سیستم لانچ کنترل آن در که در شرایط بارانی بسیار عجیب عمل می‌کند صادق نیست.

به همین دلیل در ابتدای مسابقه تسلا به میزان قابل‌توجهی جلو می‌افتد و تقریباً به نظر می‌رسد به پیروزی دست یافته است اما نهایتاً مرسدس قوی‌تر به لطف هیولای V8 نیرومند خود اختلاف را جبران کرده و بسیار دشوار پیروز نبرد می‌شود. البته مطمئناً اگر مسیر خیس نبود قطعاً نتیجه متفاوت می‌شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.