درگ تسلا مدل ۳ پرفورمنس و بی‌ ام‌ و i4 M50 با نتیجه‌ای غیرمنتظره

درگ تسلا مدل ۳ پرفورمنس و بی‌ام‌و i4 M50 با نتیجه‌ای غیرمنتظره

تسلا مدل ۳ پرفورمنس قهرمان مسابقات درگ بوده است و حتی برخی از سوپرکارها را هم در ۴۰۰ متر شرمنده کرده است؛ بنابراین، آیا ب‌ام‌و i4 M50 که در حال حاضر نزدیک‌ترین خودرو به یک M4 الکتریکی محسوب می‌شود می‌تواند حریف آن شود؟ کارواو در جدیدترین مسابقهٔ درگ خود قصد دارد به این سؤال پاسخ دهد و بدین منظور یک مدل ۳ پرفورمنس مشکی‌رنگ با قطعات افترمارکت تزئینی را در برابر یک i4 M50 زرشکی‌رنگ قرار داده است.

اولین چالش بین این دو خودرو یک مسابقهٔ درگ است که به‌طور شگفت‌انگیزی ب‌ام‌و از همان ابتدا جلو می‌افتد و تا پایان ۴۰۰ متر پیشتازی خود را حفظ می‌کند. در درگ دوم، تسلا که لانچ بهتری دارد کمی از رقیب آلمانی جلو می‌افتد و تا اواخر مسیر این برتری را حفظ می‌کند اما درنهایت این i4 است که زودتر از خط پایان رد می‌شود.

چالش سوم، یک مسابقهٔ رولینگ از سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت است که تسلا فوراً جلو می‌افتد و علیرغم تلاش ب‌ام‌و برای جبران عقب‌ماندگی خود، با اختلافی بیشتر از طول یک خودرو زودتر ۴۰۰ متر را پشت سر می‌گذارد اما مسابقه بعد از ۴۰۰ متر هم ادامه پیدا می‌کند و در ادامه i4 از تسلا پیشی می‌گیرد.

مسابقهٔ بعدی هم یک رولینگ دیگر اما این بار از سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت که در اینجا ب‌ام‌و برتری خود در سرعت‌های بالاتر را نشان می‌دهد. البته در ابتدا تسلا کمی جلو می‌افتد اما ب‌ام‌و به‌سرعت خود را به رقیب رسانده و پیروز می‌شود. برای تماشای این مسابقات و همین‌طور چالش آخر یعنی آزمایش ترمز، می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید.

مشخصات فنی

 ب‌ام‌و i4 M50مدل ۳ پرفورمنس
قوای محرکهدو موتورهدو موتوره
قدرت۵۴۴ اسب بخار۴۹۰ اسب بخار
گشتاور۷۹۵ نیوتن متر۶۶۰ نیوتن متر
محور محرکچهارچرخچهارچرخ
وزن۲۲۱۵ کیلوگرم۱۸۴۷ یلوگرم
قیمت۶۳,۹۰۵ پوند۵۹,۹۹۰ پوند

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.