درگ تایمز ۲۰۱۳: رقابت مرسدس SL65 و فراری ۵۹۹ با بزرگان

درگ تایمز ۲۰۱۳: رقابت مرسدس SL65 و فراری ۵۹۹ با بزرگان [ویدئو]

وقتی صحبت از AMG باشد پس ناچارا باید از ام پاور هم یادی کرد؛ اما صبر کنید! در طرف اصلی این رقابت نسل قدیم SL65 نسخه سیاه قرار گرفته که سال ۲۰۱۱ میلادی خط تولیدش جمع شد تا یکسال بعد راه برای عرضه اندام نسل هفتم SL هموار شود. این خودرو با توربوهایی که بزرگتر از توربوهای SL65 های استاندارد است و همچنین به لطف تغییر سیستم اگزوز و بهبود ورودی هوای موتور، می تواند از پیشرانه ۶ لیتری V12 خود ۶۶۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که نسبت به SL65های استاندارد تنها ۵۷ اسب برتری دارد اما گشتاور هر دو مدل یکسان است.

در طرف دیگر این رقابت بی ام و M6 کوپه جدید ایستاده که با پکیج PP-Performance قدرت ۵۶۰ اسبی اش حالا به مرز ۶۸۰ اسب بخار رسیده. افسوس که در ثانیه های آخر M6 بدلایل نامعلومی از زیر کاپوتش دود بلند شد و سپس از سرعتش کاست تا سری سیاه فرصت پیشی گرفتن از آن را داشته باشد. دومین رقیب مرسدس ما هم پورشه ۹۱۱ با پکیج EvoTech است که در قدرت ۵۰ اسب کمتر از سری سیاه دارد.

ویدئوی بعدی این رقابت مربوط به فراری ۵۹۹GTO است که احتمالا بدترین روز زندگی اش را تجربه می کرده! این فراری هرچند نمایش ناموفقی داشت اما فراموش نکنید که همین خودرو سریع ترین نسخه خیابانی خانواده ۵۹۹ بود که سال ۲۰۱۰ میلادی برای اولین بار معرفی شد. پیشرانه ۶ لیتری V12 آن قدرت و گشتاوری به ترتیب معادل ۶۶۱ اسب بخار و ۶۲۰ نیوتن متر داشته تا کمتر از ۳.۳ ثانیه ازحال سکون به سرعت ۱۰۰ برسد. از این خودرو تنها ۵۹۹ دستگاه بدست مشتریان رسید.

اما رقبای این فراری یکی X6M با پکیج ۷۶۰ اسبی PP-Performance و دیگری هم نیسان جوک R است که در مقابل ۵۹۹GTO مثل یک گلوله شلیک شد!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.