درگ ب‌ام‌و X7 M50i، مرسدس GLC63 و تسلا مدل X

درگ ب‌ام‌و X7 M50i، مرسدس GLC63 و تسلا مدل X

روزگاری سرعت فقط به خودروهای کوچک با فضایی فقط برای راننده یا نهایتاً دو نفر محدود می‌شد اما این روزها هیچ محدودیتی در سریع رفتن در خودروها وجود ندارد زیرا در بازار می‌توان حتی شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ بسیار سریعی را هم پیدا کرد. حال Fast Lane Car سه کراس‌اوور را برای برگزاری مسابقهٔ درگ گرد هم جمع کرده است که همهٔ آن‌ها لوکس و سریع هستند.

ارزان‌ترین خودروی این جمع یعنی مرسدس GLC63 AMG بیشترین تمرکز را روی سرعت دارد. این کراس‌اوور آلمانی به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۴۷۵ اسب بخار قدرت مجهز است و در نمونهٔ موجود در این درگ حدود ۸۴ هزار دلار قیمت دارد. شرکت‌کنندهٔ بعدی تسلا مدل X است اما نمونه‌ای که در این درگ حضور دارد از نوع بالا ردهٔ پرفورمنس نیست و به همین دلیل قیمتی در حدود ۸۷ هزار دلار دارد. گران‌ترین خودرو این رقابت اما ب‌ام‌و X7 M50i با قیمت ۱۱۴ هزار دلار در این نمونه است. ب‌ام‌و برای این خودرو نسخهٔ M کامل را ارائه نمی‌کند اما M50i که زیر کاپوت خود یک موتور ۴.۴ لیتری V8 با ۵۳۰ اسب بخار قدرت را پنهان کرده، هنوز هم خودروی قدرتمندی محسوب می‌شود.

البته X7 بزرگ واقعاً رقیبی برای مدل X و خصوصاً GLC63 نیست اما روی کاغذ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر همهٔ آن‌ها توسط سازندگان در محدودهٔ چهار ثانیه اعلام شده است. در ابتدا آلمانی‌ها در برابر هم قرار می‌گیرند که در این درگ X7 با وجود برخورداری از قدرت بیشتر، فقط به چراغ‌های عقب GLC خیره می‌شود. البته کراس‌اوور پرچم‌دار ب‌ام‌و بزرگ‌ترین اندازه را در بین این سه خودرو دارد و بنابراین شکست آن از AMG کوچک‌تر عجیب نیست؛ اما مدل X داستان متفاوتی دارد. این کراس‌اوور الکتریکی آمریکایی در برابر GLC63 چه عملکردی دارد؟ ما نمی‌خواهیم نتیجهٔ این درگ را لو بدهیم و بنابراین برای فهمیدن پاسخ، این ویدئوی زیر را تماشا کنید اما بدانید که این درگ بسیار نزدیکی است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.