درگ ب‌ام‌و X4 M با پورشه کاین توربو، مرسدس G63 و باولر بولداگ

درگ ب‌ام‌و X4 M با پورشه کاین توربو، مرسدس G63 و باولر بولداگ

امسال بازار کراس‌اوور پرفورمنس با معرفی ب‌ام‌و X3 M و X4 M داغ‌تر شده است. این ب‌ام‌وهای بلندقامت که در نوع خود اولین هستند، ارتقاءهایی را تجربه کرده‌اند که آن‌ها را از نسخه‌های معمولی متمایز می‌کند. برای این خودروها حتی پکیج کامپتیشن هم ارائه شده که قدرت آن‌ها را افزایش می‌دهد؛ اما X4 M چقدر سریع است؟ این سؤالی است که CarWow در جدیدترین مسابقهٔ درگ خود می‌خواهد پاسخ آن‌را پیدا کند.

در این رقابت در برابر X4 M شاسی‌بلندهای مدرن اروپایی قرار گرفته‌اند که در مقایسه با نمایندهٔ مونیخی‌ها از لحاظ قدرت چیزی کم ندارند. علاوه بر این، یک لندروور دیفندر قدیمی اما کاملاً ارتقاءیافته هم در این درگ حضور دارد. برای اینکه درک بهتری از شرکت‌کنندگان داشته باشیم، بهتر است پیش از تماشای ویدئو، این شاسی‌بلندها را روی کاغذ باهم مقایسه کنیم.

X4 M که در این مسابقه حضور دارد از نوع کامپتیشن است که این یعنی پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی آن ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. وزن این ماشین نیز برابر با ۱۹۰۰ کیلوگرم است. خودروی بعدی مرسدس G63 AMG است که از یک موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند اما این ماشین با ۲۴۸۵ کیلوگرم وزن، سنگین‌ترین خودروی این رقابت محسوب می‌شود.

رقیب بعدی پورشه کاین کوپه توربو است. زیر کاپوت این کراس‌اوور کوپه یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور قرار دارد که با جثهٔ ۲۳۰۰ کیلوگرمی آن‌را به حرکت درآورد؛ و درنهایت سبک‌ترین و قدیمی‌ترین عضو گروه هم باولر بولداگ نام دارد که در اصل یک لندروور دیفندر ارتقاءیافته است و تنها ۱۸۰۰ کیلوگرم وزن دارد. این خودرو به پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 سوپرشارژ متعلق به رنجروور اسپرت SVR مجهز شده که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

بنابراین فکر می‌کنید کدام‌یک از این شاسی‌بلندهای قدرتمند اروپایی در این درگ پیروز می‌شود؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال ویدئوی زیر را تماشا کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.