درگ ب‌ام‌و M8 و پورشه ۹۱۱ توربو S با نیسان GT-R تقویت‌شده

درگ ب‌ام‌و M8 و پورشه ۹۱۱ توربو S با نیسان GT-R تقویت‌شده

نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو S خودروی بسیار سریعی است و تردیدی دراین‌باره وجود ندارد. در درگ قبلی CarWow دیدیم که این سوپراسپرت آلمانی توانست پادشاه مسافت ۴۰۰ متر یعنی مک‌لارن ۷۲۰S را در نبردی رودررو شکست دهد. از سوی دیگر، ب‌ام‌و M8 کامپتیشن هم به‌عنوان یک گرند تورر چهارنفرهٔ سنگین‌وزن پرفورمنس چشمگیری را از خود نشان داده است؛ بنابراین حالا CarWow در جدیدترین درگ خود این دو سوپرماشین آلمانی را در برابر یک نیسان GT-R تقویت‌شدهٔ لیبرتی واک (Liberty Walk) قرار داده است.

در سینهٔ پورشه ۹۱۱ توربو S جدید همان موتور سنتی ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو قرار گرفته اما این موتور حالا ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. توربو S با وزن تنها ۱۶۵۰ کیلوگرم، سبک‌ترین خودروی این جمع محسوب می‌شود. از سوی دیگر، ب‌ام‌و M8 کامپتیشن به نیروگاه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی آشنای باواریایی‌ها مجهز است که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین M8 کامپتیشن نه‌تنها ضعیف‌ترین خودروی این درگ به‌حساب می‌آید بلکه با ۱۹۵۰ کیلوگرم وزن، سنگین‌ترین عضو گروه هم هست.

نیسان GT-R لیبرتی واک اصلاحات زیادی را نسبت به نسخهٔ استاندارد تجربه کرده و به همین دلیل شاید مقایسهٔ آن با خودروهای استاندارد کارخانه‌ای چندان درست نباشد اما این گودزیلای درنده با کیت بدنهٔ پهن و لاستیک‌های نیمه اسلیک می‌تواند به جذابیت رقابت اضافه کند. علاوه بر این، پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی این ماشین هم تقویت شده و حالا ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این GT-R با ۱۷۵۰ کیلوگرم وزن، بین دو رقیب آلمانی قرار می‌گیرد.

بدون تماشا کردن ویدئو میدانیم که قطعاً پورشه ۹۱۱ توربو S پیروز این رقابت است اما مقام دوم به GT-R می‌رسد یا M8؟ 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.