درگ ب‌ام‌و M5 کامپتیشن و نیسان GT-R

درگ ب‌ام‌و M5 کامپتیشن و نیسان GT-R

جدیدترین نسل ب‌ام‌و M5 نیازی به توصیف ندارد زیرا بیش‌ازپیش درخشیده و همه از توانایی‌های آن آگاه هستند. این ماشین درعین‌حالی که برای خانواده‌ها یک سدان است، برای راننده مثل یک سوپراسپرت می‌ماند. از سوی دیگر، نیسان GT-R علیرغم افزایش سن هنوز هم خودروی بسیار قابل‌احترامی است. به همین دلیل، یک مسابقهٔ درگ بین این دو خودرو می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

این درگ توسط کانال DizzyRiders بلغارستانی در یوتیوب منتشر شده است و به دلیل نداشتن زیرنویس متأسفانه نمی‌توان متوجه صحبت‌های گویندهٔ آن شد. در قسمت اول این ویدئو اطلاعات مفصلی در مورد دو خودرو عنوان می‌شود و با توجه به اینکه رقابت واقعی از دقیقهٔ ۱۳ آغاز می‌شود می‌توانید از آن عبور کنید. شایان‌ذکر است که M5 و GT-R این درگ هردو لاستیک‌های زمستانی را روی رینگ‌های خود دارند.

در درگ اول که لانچ کنترل هردو خودرو غیرفعال است، M5 به‌راحتی پیش می‌افتد و ظرف ۱۱.۴۲ ثانیه از خط پایان عبور می‌کند درحالی‌که GT-R با زمان ۱۱.۶۵ ثانیه عقب می‌ماند. شتاب صفرتاصد دو خودرو نیز به ترتیب ۳.۶ ثانیه و ۳.۸ ثانیه ثبت می‌شود. سپس یک بار دیگر همین درگ برگزار می‌شود و تایم‌های کمی بهتری به ثبت می‌رسند اما نتیجه تغییری ندارد.

برای درگ بعدی لانچ کنترل دو خودرو فعال می‌شود و طبیعی است که تایم‌ها بسیار بهتر می‌شوند به‌گونه‌ای که M5 ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مسافت ۴۰۰ متر را هم در ۱۰.۸۲ ثانیه طی می‌کند. درنهایت نیز یک مسابقهٔ رولینگ در سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت بین دو ماشین برگزار می‌شود که می‌توانید نتیجهٔ آن‌را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

 

 ب‌ام‌و M5 کامپتیشننیسان GT-R
پیشرانه۴.۴ لیتری V8 توئین توربو۳.۸ لیتری V6 توئین توربو
قدرت۶۲۵ اسب بخار۵۷۰ اسب بخار
گشتاور۷۵۰ نیوتن متر۶۳۷ نیوتن متر
گیربکس۸ سرعته اتوماتیک۶ سرعته اتوماتیک
محور محرکچهارچرخچهارچرخ
وزن۱۸۶۵ کیلوگرم۱۷۵۲ کیلوگرم
قیمت۱۱۰,۹۹۵ دلار۱۱۵,۳۳۵ دلار

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.