درگ ب‌ام‌و M5 هزار اسبی با پورشه ۹۱۱ توربو S

درگ ب‌ام‌و M5 هزار اسبی با پورشه ۹۱۱ توربو S

ب‌ام‌و M5 F90 سریعاً به یکی از خودروهای موردعلاقه تیونرها تبدیل شد که دلیل آن نیز پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو با قابلیت‌های بالا و سیستم چهار چرخ محرکش می‌باشد. M5 کنونی در همان نسخه استاندارد نیز خودروی احساس‌برانگیزی بوده اما با کمی تیونینگ می‌تواند سوپرکارهای مشهور را نیز به چالش بکشد. به منظور تست این M5 تیون شده، تیم CarWow آن را در برابر پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ قرار داده است.

ب‌ام‌و M5 F90 استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی استفاده می‌کند که قدرت ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۸ سرعته ساخت ZF به تمامی چرخ ها و یا به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. این سوپر سدان احساس‌برانگیز باعث شده عملکرد سدان های لوکس وارد دنیای جدیدی شود.

اما وقتی M5 تیون شود چه اتفاقی می‌افتد؟ کیت تیونینگ در نظر گرفته شده برای این خودرو شامل قطعات پیشرانه جدید، توربوهای بزرگ‌تر و کیت تزریق آب برای کاهش دمای قطعات داخلی می‌باشد. نتیجه این تغییرات ایجاد M5 با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار می‌باشد!

اما آیا ۱۰۰۰ اسب بخار برای شکست دادن ۹۱۱ توربو S که یکی از سریع‌ترین خودروهای تاریخ است کافی خواهد بود؟ به لطف گیربکس PDK و سیستم چهار چرخ محرک، موشک دوست‌داشتنی پورشه یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای دنیا بوده و تنها ۲.۳ ثانیه زمان است تا سرعت آن از سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

سؤال اصلی این است: آیا ۹۱۱ توربو S با قدرت ۶۴۰ اسب بخار می‌تواند از پس ب‌ام‌و M5 با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار برآید؟ خب برای فهمیدن پاسخ این سؤال به تماشای این درگ می‌نشینیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.