درگ بی ام‌ و M3 کامپتیشن و آلفارومئو جیولیا QV روی آسفالت خیس

درگ ب‌ام‌و M3 کامپتیشن و آلفارومئو جیولیا QV روی آسفالت خیس

شرایط یک پیست می‌تواند تأثیر زیادی روی کیفیت یک مسابقه درگ بگذارد و جدیدترین ویدئوی مجله موتورینگ در استرالیا چنین چیزی را به خوبی نشان می‌دهد. در این کلیپ ب‌ام‌و M3 کامپتیشن در برابر آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو قرار گرفته و فضای برگزاری مسابقه نیز سرد و مرطوب بوده است.

ب‌ام‌و از نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متر استفاده می‌کند اما این در حالی است که در بطن آلفارومئو نیروگاه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو با خروجی ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری قرار گرفته است. مزیت اصلی جیولیا کوادروفولیو به وزن آن مربوط می‌شود که ۱۵۸۵ کیلوگرم است درحالی‌که M3 کامپتیشن ۱۷۰۵ کیلوگرم وزن دارد.

بارش باران باعث ایجاد سطحی لغزنده شده است. شرایط به حدی بد است که راننده آلفارومئو مجبور به تسلیم در مسابقه اول می‌شود زیرا لاستیک‌ها هرزگردی زیادی دارند. او مجبور به گرم کردن لاستیک‌ها می‌شود.

درگ دوم کمی موفق‌تر است. نتیجه نهایی البته فرقی ندارد. جیولیا کوادروفولیو هنوز هم از نظر کشش مشکل داشته و M3 با کنترل زیاد روی سواری پیروز مسابقه می‌شود.

درگ نهایی در حالت‌های استاندارد رانندگی انجام می‌شود. آلفارومئو در این مسابقه عملکرد بهتری داشته اما بازهم سدان ایتالیایی‌ها توانایی مچ انداختن با ژرمن‌ها را ندارد.

ارقام به دست آمده نیز حاکی از شرایط بد محیطی است. ب‌ام‌و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۸ ثانیه‌ای داشته که حدود یک ثانیه بدتر از رکورد رسمی اعلامی است. جیولیا کوادروفولیو حتی بدتر بوده و شتاب ۵.۵ ثانیه‌ای دارد که با شتاب ۳.۸ ثانیه‌ای سازنده اختلاف فاحشی را نشان می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.