درگ ابرخودروها! مک‌ لارن ۷۲۰S در برابر فراری ۸۱۲ سوپرفست

درگ ابرخودروها! مک‌لارن ۷۲۰S در برابر فراری ۸۱۲ سوپرفست

آیا راهی بهتر برای شروع کردن آغاز هفته با تماشای درگ جذاب بین هایپرکارها وجود دارد؟ و البته درباره درگ بین هایپرکارهای قدیمی هم صحبت نمی‌کنیم. این بار قرعه به نام فراری ۸۱۲ سوپرفست و همچنین مک لارن ۷۲۰S غیرقابل توقف افتاده که در یک درگ حماسی به مصاف یکدیگر بروند. البته تا زمانی که ریماک C-Two وارد میدان نشده باشد این دو خودرو پادشاه بلامنازع میدان خواهند بود.

مک لارن را در درگ های بی‌شماری دیده‌ایم و اکثراً هم برنده‌ی میدان بوده است؛ اما ۷۲۰S در برابر فراری پیشرانه جلویی قرار گرفته که از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری ۷۸۹ اسب بخاری استفاده می‌کند. اینجا شاهد فاصله‌ی قدرتی قابل‌توجهی بین دو خودرو هستیم به گونه‌ای که پیشرانه‌ی فراری بدون استفاده از توربو یا سوپرشارژر در برابر پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربوی مک لارن قد علم کرده است. در واقع ۸۱۲ سوپرفست از قوی‌ترین پیشرانه‌ی تنفس طبیعی جاده‌ای در دنیا سود می‌برد.

با این وجود هم ۷۲۰S خودروی بسیار سریعی بوده و اگرچه قدرت آن تنها ۷۱۰ اسب بخار می‌باشد اما در کلاس خود سرآمد است. ما پیش از این دیده‌ایم که مک لارن توانسته خودروی مخصوص درگ یعنی داج چلنجر دیمن را شکست دهد.

ما جزئیات ویدئوی پیش رو را فاش نمی‌کنیم اما بدانید که شاهد رقابت بسیار نزدیکی در یکی از سه مسابقه‌ی تدارک دیده شده خواهید بود؛ اما در دو مسابقه‌ی دیگر همان‌گونه که حدس می‌زنید مک لارن خواهد درخشید. این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را در زمان حدود ۱۰.۳ تا ۱۰.۴ ثانیه طی می‌کند. فراری کمی کند بوده اما صدای تولیدی پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر آن آرزوی هر ماشین باز است.

آیا فراری ۸۱۲ می‌تواند مک لارن ۷۲۰S را در آن مسابقه‌ی نزدیک شکست دهد؟ ویدئوی یاد شده را با صدای بلند ببینید و لذت ببرید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.