درز اولین تصاویر از هوندا جاز ۲۰۱۴

درز اولین تصاویر از هوندا جاز ۲۰۱۴

کم کاری یک مجله ژاپنی کار دست هوندا داد. اوایل این هفته یک وب سایت هندی که مرکزِ آپلود یک مجله ژاپنی می باشد با دزدی تصاویر هوندا جاز یا فیت جدید که قرار بود در ویژه نامه شوی توکیو چاپ شود، نمایشی کوتاه از این خودروی SuperMini Mpv (خودروی فوق کوچک ِچند منظوره) به راه انداخت.

این تصاویر به وضوح نشانگر تأثیر طراحی خارجی هوندا سیویک بر جاز ۲۰۱۴ هستند. چراغ هایی مستطیلی شکل در جلو و استفاده از شیشه هایی هم اندازه با چهارچوبی یکنواخت و افزایشِ میزان جذب هوای بیشتر که می توان اعتراف کرد، جاز ۲۰۱۴ را ضعیفتر از قبل کرده است.

با استناد به این چند تصویر و اخباری که در طول این هفته در فضای مجازی منتشر شده است، می توان گفت، هوندا قرار است در جاز ۲۰۱۴ خود از یک گیربکس اتومات، باطری لیتیومی با یک کلاس پیشروی هیبریدی و یک موتور سه سیلندر با ظرفیت ۱.۲ یا ۱.۴ لیتر استفاده کند. هرچند زمزمه هایی نیز مبنی بر استفاده هوندا از موتور بهبود یافتهٔ هوندا سیویک با ظرفیت ۱.۶ لیتر و آلایندگی ۱۰۰ گرم کربن دی اکسید در هر ۱۰۰ کیلومتر به گوش می رسد.

بدون تردید به این زودی، از قابلیت های دیگر این خودرو نمی توان چیزی نوشت، اما به جرئت می توان گفت در نمایشگاه توکیو که قرار است ماه نوامبر برگزار شود، هوندا جاز ۲۰۱۴، نگرانی کمتری نسبت به حریف فوق کوچکِ سنتیِ خود یعنی نیسان نوت برای رقابت با دو خودروی فوق کوچک دیگر ford B-MAX و Citroen c3 picaso خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.