دردسر تبلیغ ب‌ام‌و M2 با صدای پیشرانه ۱۰ سیلندر!

دردسر تبلیغ ب‌ام‌و M2 با صدای پیشرانه ۱۰ سیلندر!

اگر فالوور حساب‌های کاربری ب‌ام‌و در شبکه‌های مجازی باشید احتمالاً متوجه ویدئویی جالب از شاخه آمریکایی این برند شده‌اید. این ویدئو که به منظور گرامیداشت سال میلادی جدید منتشر شده یک M2 را نشان می‌دهد که مشغول حرکات هیجان‌انگیز می‌باشد. دوربین روی سرعت شمار این خودرو تمرکز کرده و از ۲۰۲۰ به ۲۰۲۱ می‌رسد. البته که همه ما از پایان یافتن سال ۲۰۲۰ خوشحال هستیم اما به نظر می‌رسد جریان دیگری نظرات را به خود جلب کرده است.

این ویدئوی تبلیغاتی به وضوح به دنبال جلب نظر طرفداران ب‌ام‌و بوده اما مشکلی وجود دارد. با اندکی دقت به صدای این ویدئو می‌توان فهمید که صدای M2 مشابه خودروی واقعی نیست. دلیل آن‌هم به استفاده از صدای یک پیشرانه ۱۰ سیلندر مربوط می‌شود، چیزی که ب‌ام‌و این روزها عرضه نمی‌کند. البته چنین پیشرانه‌ای در رقیب هم‌وطنش یعنی آئودی و همچنین لامبورگینی دیده می‌شود و بله همه متوجه این گاف ب‌ام‌و شده‌اند. ظاهراً واکنش‌ها به این ویدئو آن‌قدر بد بوده که ب‌ام‌و سریعاً آن را پاک کرده اما خب فضای مجازی سریع‌تر از این حرف‌ها واکنش نشان داده است!

جیسون کامیسا که یکی از مشهورترین خبرنگاران دنیای خودروست سریعاً این ویدئو را ذخیره و منتشر کرده است. به نظر می‌رسد صداهای دیگری نیز در این کلیپ وجود دارد و این باعث می‌شود باور کنیم ب‌ام‌و به دنبال گول زدن افراد نبوده است. البته نتیجه نهایی واقعاً بد بوده و باعث شده کامیسا بپرسد این ویدئو اصلاً چگونه مجوز انتشار را گرفته است؟

این اولین باری نیست که چنین صدای اشتباهی در یک خودرو دیده می‌شود؛ اما تصمیمات اخیر ب‌ام‌و از جمله طراحی جلوپنجره و واکنش تند به انتقادات کاربران باعث شده باواریایی ها در معرض توجه قرار گیرند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.