دردسرهای مالکیت یک مرسدس بنز SL600 پنج هزار دلاری!

دردسرهای مالکیت یک مرسدس بنز SL600 پنج هزار دلاری!

مرسدس بنز SL600 روزهای خوشی در دهه ۹۰ میلادی داشته است. خب کار را با مدل R129 شروع می‌کنیم که دارای پیشرانه ۱۲ سیلندر ۳۸۹ اسب بخاری می‌باشد. همین پیشرانه در اولین نسل پاگانی زوندا نیز بکار رفته است. خودروی یاد شده به‌صورت کانورتیبل بوده و محصولات گرند تورینگ آن زمان را به راحتی شکست می‌داد.

هم‌اکنون می‌توان یک مرسدس SL600 1997 را با قیمت ۵ هزار دلار خرید که به نظر می‌رسد یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز می‌باشد نه؟ البته این قیمت پایین قطعاً بدون هزینه نخواهد بود؛ و در این مورد می‌خواهیم دردسرهای تملک چنین خودرویی را برای شما شرح دهیم.

در ویدئوی منتشر شده می‌توانید ببینید که هوور لیست بلند بالایی از مشکلاتی را که در یک مرسدس ۵ هزار دلاری پیدا کرده می‌شمارد. اولین مشکل این است که سقف نرم تنها تا نیمه کار می‌کند و زمانی که تلاش کنید آن را ببندید به دردسر خواهید افتاد. خب این‌یک مشکل کوچک به نظر می‌رسد اما در زمان بارش باران اوضاع متفاوت خواهد بود!

مورد بعدی این است که کولر هوای سرد تولید نکرده و چراغ‌های هشدار ترمز نیز روشن نمی‌شوند. همچنین این خودرو نشتی روغن داشته و سیستم تعلیق هیدرولیکی آن نیز خالی از مشکل نیست. هوور همچنین متوجه شده این خودرو از نظر اگزوز نیز مشکل داشته و اقدام به تعمیر آن کرده است.

نهایتاً به مشکلات تزئینی بدنه می‌رسیم. هوور می‌گوید تنها چیزی که باعث شده سپر جلو در جای خود بایستد یک نوارچسب است. او همچنین باید آینه‌های جانبی را تعویض کرده و کمی هم به بدنه برسد. البته رینگ‌های جدید را نیز نباید از یاد برد!

در کل باید گفت این مرسدس SL600 پنج هزار دلاری نیازمند تعمیرات زیادی بوده و مطمئنیم که چنین کاری هزینه زیادی را طلب می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.