دردسرهای حضور شاسی‌ بلند الکتریکی NIO ES6 در نوربرگ رینگ!

دردسرهای حضور شاسی‌بلند الکتریکی NIO ES6 در نوربرگ رینگ!

خودروی تمام الکتریکی NIO ES6 چندی است که در بازار چین عرضه شده و اگرچه تاکنون تصاویر زیادی از آن دیده شده اما ویدئوهای تست آن چندان به چشم نیامده است. در کلیپی که خواهید دید دقیقاً شاهد تست سخت ES6 در پیست مشهور نوربرگ رینگ خواهیم بود.

شاسی‌بلند پرچم‌دار NIO دارای دو پیشرانه الکتریکی، حداکثر قدرت ۵۳۶ اسب بخاری و سیستم چهار چرخ محرک در نسخه فول می‌باشد. موضوع جالب درباره ES6 آن است که یکی از پیشرانه‌های مگنت قدرت ۲۱۵ اسبی تولید کرده و پیشرانه پرفورمنس دوم هم ۳۲۲ اسب بخار را به مجموعه اضافه می‌کند.

NIO از پیشرانه مگنت برای کاربری‌های روزمره استفاده کرده درحالی‌که پیشرانه دوم نصب ‌شده در اکسل عقب به منظور ایجاد حداکثر شتاب و پرفورمنس تعبیه شده است. این دو پیشرانه توسط یک باتری ۸۴ کیلووات ساعتی که در کف نصب شده است تغذیه می‌شوند.

واضح است که ES6 خودرویی پیست محور نیست اما در این ویدئو می‌توانیم سرعت زیاد آن در نوربرگ رینگ را ببینیم. ظاهراً این شاسی‌بلند در برخی از سخت‌ترین بخش‌های جهنم سبز نیز کاملاً پایدار نشان می‌دهد.

البته عملکرد ES6 بی‌نقص نیست. همان‌گونه که خود راننده نیز می‌گوید کنترل پایداری الکترونیکی خودرو ترمز را وارد مدار کرده و فکر می‌کند راننده روی خودرو کنترل ندارد. این امر نهایتاً منجر به داغ شدن ترمزها و ایجاد حالت اسفنجی در آن‌ها می‌شود. ES6 همچنین در نیمه راه بخشی از قدرت خود را از دست داده و حداکثر سرعتش به ۱۵۰ کیلومتر در ساعت محدود می‌شود.

به نظر می‌رسد خودروهای الکتریکی هنوز در زمینه پرفورمنس طولانی‌مدت نمی‌توانند به پای نمونه‌های درون‌سوز پرفورمنس برسند هرچند یک خریدار متوسط شاید اصلاً با یک خودروی الکتریکی در پیست حضور پیدا نکند…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.