#در_خانه_بمانیم به سبکِ مرسدس بنز!

#در_خانه_بمانیم به سبکِ مرسدس بنز!

اکثر کشورهای سراسر دنیا اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اتخاذ کرده‌اند. یکی از قوی‌ترین ابزارهای سازمان جهانی بهداشت برای جنگ با کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی است که در سطوح گوناگونی اجرا می‌شود. این برنامه در آمریکا به معنی ممنوعیت جمع شدن بیش از ۱۰ نفر بوده و همچنین مسافرت‌های غیرضروری و تمامی تجمعات نیز لغو شده‌اند.

بسیاری از کمپانی‌ها شامل برخی خودروسازان از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار حمایت می‌کنند. فولکس‌واگن و آئودی ویدئوهایی خلاقانه برای حمایت از این کار را منتشر کرده‌اند و حالا نوبت به مرسدس بنز رسیده که با حرکتی مشابه به این روند بپیوندد. این لوکس ساز مشهور نسخه‌ای اصلاح شده از لوگوی خود را در پیج رسمی فیس‌بوکش منتشر کرده است.

مشابه آنچه که دو برند آلمانی دیگر انجام داده‌اند مرسدس فاصله‌ای بین سه‌گوش ستاره‌ی خود و حلقه دور آن‌ها ایجاد کرده است. از زمان منتشر شدن این تصویر در حدود ۱۸ ساعت پیش بیش از ۱۴۰ هزار واکنش به آن انجام شده و کاربران نزدیک به ۳ هزار کامنت درباره آن گذاشته‌اند.

یکی از مقامات بهداشتی کاخ سفید گفته است:

اگر همه‌چیز به خوبی پیش رود می‌توان این وضعیت را با ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار فوتی جمع کرد. ما حتی نمی‌خواهیم این وضعیت را ببینیم. در بدترین شرایط بین ۱.۶ تا ۲.۲ میلیون نفر جان خود را از دست خواهند داد.

توضیح مترجم: متأسفانه برخی هم‌وطنان ما این بیماری را جدی نگرفته‌اند که جای تأسف زیادی دارد. از تمامی هم‌وطنان خواهشمندیم در خانه‌های خود بمانند. امیدواریم وضعیت شیوع ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن به خاتمه رسیده و کادر درمان زحمت‌کش ما نیز بتوانند هرچه سریع‌تر نزد خانواده‌های خود بازگردند.

هم‌وطن عزیز سهم من و شما از این کار ماندن در خانه و کمک به قطع زنجیره انتقال این ویروس می‌باشد. با ترددهای بی‌مورد خود تلاش‌های کادر درمان را بر باد ندهیم…

ممنونیم

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.