درآمد مدیرعامل جنرال موتورز چقدر است؟!

درآمد مدیرعامل جنرال موتورز چقدر است؟!

شاید جنرال موتورز با برکناری مدیرعامل کادیلاک به خاطر عدم دست‌یابی به نتایج موردنظر در حال اصلاح برخی برنامه‌های خود باشد اما مدیرعامل این کمپانی بزرگ در سال ۲۰۱۷ درآمد حداقل ۲۲ میلیون دلاری داشته است.

بنا به گزارش اتوموتیونیوز، این دستمزد کمتر از درآمد ماری بارا در سال ۲۰۱۶ بوده است. اگر بخواهیم دقیق باشیم باید بگوییم دستمزد ماری بارا در سال ۲۰۱۷ حدود ۶۲۴ هزار دلار کمتر از سال قبل از آن بوده که با این پول تقریباً می‌شود ۵ دستگاه کوروت ZR1 خرید؛ اما درآمد خانم بارا با این حال بازهم بیش از ۵ میلیون دلار بیشتر از درآمد مدیرعامل فورد آقای جیم هکت در سال ۲۰۱۷ بوده است.

حقوق ماری بارا بنا به گزارش‌های گوناگون پایه ۲.۱ میلیون دلاری دارد که ۱۰۰ هزار دلار بیشتر از سال قبل‌تر بوده است. او همچنین ۵ میلیون دلار پاداش کوتاه‌مدت گرفته که کاهش قابل‌توجهی نسبت به پاداش ۶.۸ میلیون دلاری سال ۲۰۱۶ دارد. همچنین ۱۰.۷ میلیون دلار دیگر نیز به خاطر تشویق‌های گوناگون دریافت کرده که البته آن‌هم کاهش یافته است.

ماری بارا در سال ۲۰۱۴ به عنوان مدیرعامل جنرال موتورز انتخاب شد. البته خانم بارا تنها فرد بلندپایه‌ای نیست که از کاهش درآمد نسبت به سال ۲۰۱۶ ناراحت می‌شود. معاون او مارک روس درآمد ۷.۷ میلیون دلاری داشته که کاهش چند صد هزار دلاری دستمزد را نشان می‌دهد. همچنین درآمد مدیر منطقه آمریکای شمالی آلان بیتی نیز با کاهش ۴۴۰ هزار دلاری به ۶ میلیون دلار رسیده است.

دستمزد افراد یاد شده کاملاً بالا بوده و حاکی از موفقیت ادامه‌دار یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان آمریکایی می‌باشد. اگرچه رسیدن به این رده‌های مدیریتی کاملاً خیال‌انگیز محسوب می‌شود اما خب ریسک برکناری‌ها و تغییرات ناگهانی نیز وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.