دایملر موافق گفت‌وگو با جیلی چین!

دایملر موافق گفت‌وگو با جیلی چین!

دایملر برای گفت‌وگو با جیلی در چین به منظور همکاری احتمالی موافقت کرده است. مدیرعامل این خودروساز چینی آقای لی شوفو هم‌اکنون بزرگ‌ترین سهامدار دایملر می‌باشد.

در خلال کنفرانس سالانه سهامداران دایملر در برلین، مدیرعامل این شرکت آقای دیتر زچه گفته است:

تا به اینجا، گفت‌وگوهای ما با لی شوفو بسیار مثبت بوده است. او می‌خواهد در دایملر سرمایه‌گذاری طولانی‌مدتی داشته باشد و از استراتژی موفقیت‌آمیز ما هم حمایت می‌کند.

زچه تصریح می‌کند:

چین مهم‌ترین بازار ماست. در گفت‌وگوهای بیشتری که در آینده خواهیم داشت، ما قادر خواهیم بود با بزرگ‌ترین سهامدار خودمان نیز به بحث بنشینیم.

البته زیچه بازهم گفته که هرگونه همکاری دایملر با جیلی مشروط به جلب رضایت همکار چینی این برند یعنی بایک خواهد بود. زچه اضافه کرده از هرگونه اقدامی برای جلب‌توجه بایک حمایت می‌کند.

از آن زمان که لی شوفو با پرداخت حدود ۹.۶ میلیارد دلار اقدام به خرید ۹.۷ درصد سهام دایملر کرده، این شرکت آلمانی تلاش داشته بین آرزوهای سهامدار جدید خود و همکار کنونی چینی یعنی بایک توازنی ایجاد کند.

لی گفته که همکاری‌ها و اتحادهای دنیای خودرو را به عنوان کلید دفاع در برابر رقبای جدید می‌بیند. دایملر در حال حاضر از رکورد فروش و درآمد خود لذت می‌برد اما هم‌اکنون به دلیل تغییر رویه و تمرکز روی خودروهای الکتریکی با برخی مسائل روبرو است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.