دایملر در اندیشه کاهش شدید هزینه‌ها و احتمال اخراج ۲۰ هزار نفر

دایملر در اندیشه کاهش شدید هزینه‌ها و احتمال اخراج ۲۰ هزار نفر

کاهش شدید هزینه‌ها در دایملر می‌تواند منجر به اخراج حدود ۲۰ هزار نفر از کارکنان این شرکت شود.

بنا به گزارش منابع ناشناس، دایملر بر اساس فاکتورهایی همچون میزان پذیرش بازنشستگی داوطلبانه و برون‌سپاری برخی سرویس‌های IT تصمیم خواهد گرفت که چه میزان از کارکنان خود را تعدیل کند.

اگرچه سخنگوی دایملر از پاسخ دادن به این خبرها خودداری کرده اما مجله آلمانی منجر گفته که دایملر در نهایت می‌تواند تا ۳۰ هزار نفر را اخراج کند که این میزان به معنی کاهش حدود ۱۰ درصد از نیروی کاری دایملر در سراسر جهان می‌باشد.

اولا کالنیوس مرد شماره یک دایملر در جلسه سالانه مدیران و سهامداران گفته بود که این شرکت نیازمند تسریع در تلاش‌های خود به منظور کاهش هزینه‌ها می‌باشد. همچنین این کمپانی در حال بررسی شبکه ساخت جهانی خود به منظور حذف ظرفیت اضافی بوده و شاید کارخانه خود در فرانسه را به فروش برساند. دایملر همچنین برنامه‌های خود برای گسترش تأسیسات تولید در مجارستان را به حال تعلیق درآورده است.

این غول آلمانی هدف‌گذاری کاهش هزینه‌های خود را از ۱.۴ میلیارد یوروی فعلی به ۲ میلیارد یورو افزایش داده است.

دایملر اولین بار برنامه‌های کاهش هزینه‌ی ۱.۴ میلیارد یورویی خود را در نوامبر ۲۰۱۹ اعلام کرد، برنامه‌ای که منجر به حذف حداقل ۱۰ هزار شغل تا سال ۲۰۲۲ خواهد شد.

گفته می‌شود دایملر از نوسان طبیعی برای کاهش شغل‌ها استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین به منظور تعدیل نیرو از برنامه بازنشستگی پاره‌وقت بیشتر و چندین برنامه شامل مزایای پایان خدمت و… استفاده خواهد نمود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.