داچیا اولین خودروساز عرضه‌کننده محصولاتی با سوخت LPG

داچیا اولین خودروساز عرضه‌کننده محصولاتی با سوخت LPG

داچیا به اولین خودروسازی تبدیل شده که به‌صورت مستقیم از کارخانه تمامی محصولات خود را در نسخه‌های LPG هم عرضه می‌کند.

نسخه‌های گازسوز داچیا داستر، ساندرو و لوگان MCV در بریتانیا قبلاً در دسترس بوده‌اند و با نشان TCe 100 عرضه شده‌اند. نیروبخش این خودروها پیشرانه ۱ لیتری توربوی دوگانه‌سوز جدید بوده که می‌تواند با بنزین و گاز مایع کار کند.

داچیا می‌گوید این پیشرانه در زمان استفاده از LPG گشتاور فوق‌العاده‌ای ارائه کرده و شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ای دایره‌ای در زیر ورودی هوای سمت راننده استفاده از گاز مایع را انتخاب کنید.

مزیت این سیستم انتخاب دو نوع سوخت برای کارکرد خودرو بوده و طبق گفته‌های داچیا برد ترکیبی محصولات موردبحث بیش از ۹۹۸ کیلومتر می‌باشد. همچنین در حالت LPG میزان دی‌اکسید کربن تولیدی کاهش می‌یابد. در واقع میزان کاهش آلایندگی یاد شده در خودروهای داستر و ساندرو به ترتیب ۱۱ و ۹ درصد بوده و در دوره‌ای ۴ ساله تا ۲.۴ تن دی‌اکسید کربنی تولید می‌شود.

همچنین مالکان می‌توانند به لطف سیستم دوگانه‌سوز کارخانه‌ای سالانه ۵۹۴ پوند در هزینه‌های سوخت خود صرفه‌جویی کنند. خریداران حتی می‌توانند همان دوره‌های سرویس و نگهداری مدل‌های بنزینی عادی را داشته باشند که شامل گارانتی ۳ ساله یا ۹۶۵۶۰ کیلومتری سازنده می‌باشد.

این خودروساز رومانیایی همچنین می‌گوید کابین خودرو فضای یکسانی در مقایسه با مدل‌های استاندارد داشته زیرا علیرغم اضافه شدن باک سوخت LPG تغییری در فضای بار به وجود نیامده است.

شما می‌توانید با پرداخت مبلغ ۹۱۴۵ پوندی ساندرو TCe 100 دوگانه‌سوز با تریم Essential را خریداری کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.