داستان مرسدس-مایباخ S580 موردعلاقه کیم کارداشیان!

داستان مرسدس-مایباخ S580 موردعلاقه کیم کارداشیان!

کیم کارداشیان طرفدار خودروهای دو رنگ یا هر چیز دو رنگ دیگر نیست. در ویدئوی جدیدی که مشاهده خواهید کرد او وسواس خود درباره اشیای مونوکروماتیک را با مایباخ S580 جدیدش نشان می‌دهد. کارداشیان می‌گوید این مایباخ جدید را بسیار بسیار دوست دارد. البته او از ظاهر استاندارد خودرو راضی نبوده است و به همین خاطر با کمک‌های پلاتینیم موتور اسپرت مایباخ را ارتقا داده است.

این شرکت مایباخ را که طبق گفته‌ها قیمت بیش از ۱۰۰ هزار دلاری دارد تیون کرده است. البته باید گفت به لطف سفارش همه آپشن های کارخانه قیمت این مایباخ S580 به فراتر از ۱۸۵ هزار دلار رسیده است. یکی از مدیران پلاتینیم موتور اسپرت گفته است:

شما می‌دانید که کارداشیان به خودروها علاقه دارد. وقتی روی چیزی تأکید کند اوضاع مشخص خواهد بود؛ بنابراین با کسی شوخی ندارد

به این ترتیب شرکت موردبحث ارتفاع خودرو را کاهش داده‌اند و از رینگ‌های جدید ۲۲ اینچی استفاده کرده‌اند. همچنین نشان روی صندوق‌عقب از نوع نورانی است و مهم‌تر اینکه بدنه به رنگ خاکستری مزین شده است. همین رنگ روی تریم ها، رینگ‌ها، جلوپنجره، نشان‌ها و حتی بخش‌هایی از کابین نیز بکار رفته است.

خوشبختانه برخلاف خانه‌ی کارداشیان، کابین این خودرو بجای رنگ خاکستری بدنه رنگ مشکی را پذیرا شده است؛ اما علاقه کارداشیان به اشیای مونوکروماتیک روی دیگر خودروهایش همچون لامبورگینی اوروس و رولزرویس گوست هم دیده می‌شود چراکه این خودروها نیز به رنگ خاکستری درآمده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.