خیز مرسدس-ای‌ ام‌ جی برای ثبت رکورد فروش

خیز مرسدس-ای‌ام‌جی برای ثبت رکورد فروش

در سال ۲۰۱۶ مرسدس-ای‌ام‌جی به رکورد فروش ۹۹۲۳۵ دستگاه خودرو دست یافت که نشان دهنده‌ی رشد ۴۴.۱ درصدی نسبت به سال قبل از آن و ثبت رکوردی جدید برای تمام دوران بود. این کمپانی می‌خواهد در سال ۲۰۱۷ رکورد قبلی خود را بشکند. مرسدس-ای‌ام‌جی می‌تواند برای اولین بار در تاریخ خود بیشتر از ۱۰۰ هزار خودرو را در سال جاری بفروشد.

این موفقیت می‌تواند به لطف مدل‌های ارزان‌تری چون A کلاس در اروپا و CLA در آمریکا باشد. رئیس بخش بازاریابی این برند می‌گوید:

ما مدل A43 را ارائه می‌کنیم که عملکرد رانندگی خیال‌انگیزی برای راننده دارد.

اما حتی با وجود این موفقیت بزرگ در زمینه فروش، کمپانی به دنبال حفظ ویژگی انحصاری خود بین خریداران است. مدیرعامل AMG آقای توبیاس موئرز می‌گوید:

تمامی این موارد به استراتژی شرکت بازمی‌گردد. ما تعداد مدل‌های ۶۳ را افزایش داده‌ایم و هم‌اکنون می‌توانیم مدل‌های ۴۳ را نیز بیشتر کنیم.

علاوه بر مدل‌های جدید ۴۳، هایپرکار جدید Project One می‌تواند نقشی بزرگ در انحصاری بودن این برند ایفا کند. تنها ۲۷۵ دستگاه از این خودرو با بهای ۲.۴ میلیون دلاری ساخته خواهد شد.

موئرز پیش‌بینی رشد فروش دورقمی AMG در سال ۲۰۱۷ را دارد. در حال حاضر شاهد عرضه‌ی ۱۹ مدل تیون شده توسط AMG و ۳۰ نسخه مختلف از آن‌ها در سراسر جهان هستیم. قوی‌ترین مدل یعنی ای‌ام‌جی GT R بهای آغازین ۱۵۷ هزار دلاری داشته و از پیشرانه‌ی ۵۷۷ اسبی بهره برده و سقف سرعت ۳۲۱ کیلومتر در ساعتی دارد.

هایپرکار یاد شده‌ی مرسدس-ای‌ام‌جی در ماه سپتامبر و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد شد. اولین نمونه‌های این خودرو در سال ۲۰۱۹ به مشتریان تحویل خواهند شد.

منبع: motor1

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.