خودنمایی مرسدس-آام‌گ وان در پیست با تیزر جدید

خودنمایی مرسدس-آام‌گ وان در پیست با تیزر جدید

هر فرصتی که برای دیدن هایپرکار جنجالی مرسدس-آام‌گ وان پیدا می‌کنیم را باید مغتنم بدانیم و حالا با تیزر جدیدی که بتازگی منتشر شده، یکی از همین فرصت‌ها را یافته‌ایم. این یک ویدئوی کوتاه ۴۳ ثانیه‌ای است که وان را با استتار نقره‌ای و قرمز در پیست نشان می‌دهد. این استتار را برای اولین بار زمانی که سر لوئیس همیلتون در ماه دسامبر با وان رانندگی کرد دیدیم.

همیلتون در آن زمان گفت:

من هنوز هم به سختی می‌توانم باور کنم که بزودی یک هایپرکار با پیشرانهٔ فرمول یک داشته باشیم. ما با این موتور در سال ۲۰۱۵ قهرمان جهان شدیم و من مدت‌ها درگیر توسعهٔ آن بودم. من در حین کار فیلمرداری برای کمپین جدید توانستم با پروجکت وان رانندگی کنم و به تلاش فوق‌العادهٔ مرسدس-آام‌گ در این پروژه بسیار افتخار می‌کنم. این ماشین کاملاً بی‌نظیر است

پیشرانهٔ پروجکت وان باید برای سر لوئیس آشنا باشد زیرا این همان موتور ۱.۶ لیتری V6 توربوشارژی است که شش قهرمانی جهان را برای او به همراه داشته است. این موتور که می‌تواند حداکثر تا ۱۱ هزار rpm دور بگیرد، باید بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد. البته این موتور بنزینی تنها واحد نیرو بخش پروجکت وان نیست زیرا این هایپرکار برای ارائهٔ پرفورمنسی خیره‌کننده، از موتورهای الکتریکی هم استفاده می‌کند.

در ابتدا قرار بود نسخهٔ تولیدی این هایپرکار در اواسط سال ۲۰۲۰ معرفی شود اما تأخیرهای متعدد در طول فرایند توسعه موجب شده فعلاً تاریخ دقیق رونمایی آن مشخص نباشد. بااین‌وجود و علیرغم قیمت ۲.۵ میلیون دلاری، تمام ۲۵۰ دستگاه این ماشین قبلاً فروخته شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.