خودنمایی تراک لوکس کارلمن کینگ

خودنمایی تراک لوکس کارلمن کینگ

کالیفرنیا که همچنین به عنوان ایالت طلایی (گولدن استیت) شناخته می‌شود مقر برخی از گران‌ترین خودروهای دنیا می‌باشد. در این منطقه شما شاهد شاسی بلندهای لوکس زیادی همچون رولزرویس کولینان، مرسدس بنز G کلاس و بنتلی بنتایگا خواهید بود.

اما هیچ‌کدام از این خودروها را نمی‌توان با کارلمن کینگ مقایسه کرد چراکه این خودرو بی‌شک متمایزترین نسخه‌ی ساخته شده از فورد F-550 می‌باشد. این تراک زره‌پوش و لوکس توسط کمپانی چینی IAT ساخته شده و برای خرید آن حداقل باید ۲ میلیون دلار کنار بگذارید.

با انتخاب تمامی آپشن ها قیمت این هیولا به ۳.۸ میلیون دلار می‌رسد که در طراز هایپرکارهای شاخص و تولید محدود جهانی می‌باشد. البته یک هایپرکار نمی‌تواند چنین سطح از ایمنی، اشرافیت و راحتی را به ارمغان بیاورد.

اگرچه این تراک پرفورمنس خیره‌کننده‌ای ندارد اما قطعات سرنشین‌ها امنیت کافی را خواهند داشت چراکه کینگ از بدنه‌ای زره‌پوش و تقویت شده و ابعاد بزرگ سود می‌برد. پهنای خودرو به ۲.۵ متر و وزن آن به حداقل ۶ تن می‌رسد که احتمالاً برای رد شدن از اکثر موانع جاده‌ای کافی می‌باشد.

پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۶.۸ لیتری این هیولا از فورد گرفته شده و قدرت حدود ۴۰۰ اسب بخاری دارد که شاید زیاد به نظر برسد اما با توجه وزن بالای خودرو، حداکثر سرعت کینگ تنها به ۱۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

از جمله ویژگی‌های شاخص این خودروی فوق‌العاده گران‌بها می‌توان به نورپردازی داخلی، صفحه‌نمایش بزرگ تا شدنی، یخچال، قهوه ساز و میزهای بازشوی برقی اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.