خودروهای الکتریکی و اسپرت مرسدس به جنگ پورشه و تسلا خواهند رفت

خودروهای الکتریکی و اسپرت مرسدس به جنگ پورشه و تسلا خواهند رفت

با سخت گیرانه تر شدن قوانین آلایندگی و استقبال روزافزون مصرف‌کنندگان از خودروهای الکتریکی، خودروسازان نیز به دنبال عرضه محصولاتی هستند که نه تنها استانداردهای الزامی را پاس کنند بلکه بتوانند از نظر تکنولوژی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. خودروهای الکتریکی فقط به شعاع حرکتی و آلایندگی صفر محدود نمی‌شوند بلکه پرفورمنس آن‌ها نیز مزیت‌های زیادی را در بر دارد. اگرچه مرسدس بنز کمی دیر وارد بازی الکتریکی‌ها شده اما هنوز هم موج گسترده‌ای از چنین محصولاتی را عرضه می‌کند و این خودروها شامل نسخه‌های سریع‌تر و اسپرت تر نیز خواهند بود.

ما می‌دانیم که خودروی تمام الکتریکی EQS به همراه S کلاس پرچم‌دار نشان دهنده مسیر پیش روی این برند خواهد بود اما دیگر ستاره مرسدس هیولای پلاگین هیبریدی AMG وان نیز خواهد بود؛ اما مرسدس و دایملر درباره سایر محصولات آتی شرکت ساکت بوده‌اند.

اما اخیراً اتوموتیوزنیوز به نقل از اولا کالنیوس مدیرعامل دایملر گفته که مرسدس بنز به دنبال به چالش کشیدن پورشه در کلاس خودروهای پرفورمنس و پلاگین هیبریدی است. طبیعتاً این کلاس شامل تسلا نیز هست که محصولاتش در بحث پرفورمنس عملکرد درخشانی دارند.

یکی دیگر از مدیران رده‌بالای دایملر نیز گفته که باید منتظر توسعه محصولات جدید باشیم. او اظهار داشته است:

ما سبد محصولات بسیار جامعی داریم که از جمله آن‌ها می‌توان به خودروهای اسپرت جذابی اشاره کرد، خودروهایی که الکتریکی هم خواهند شد.

به این ترتیب انتظار می‌رود مرسدس و دایملر پلتفرمی برای این خودروها آماده کرده باشند. قطعاً در آینده نه چندان دور شاهد جذاب‌تر شدن رقابت خودروهای الکتریکی و اسپرت خواهیم بود........

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.