خواب مخوف منصوری برای مرسدس-ای‌ ام‌ جی GLS 63

خواب مخوف منصوری برای مرسدس-ای‌ام‌جی GLS 63

با قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و فضای کافی برای ۷ نفر در بخش خودروهای لوکس، مرسدس فضای خیلی زیادی برای ایجاد بهبود در GLS 63 قرار نداده است؛ اما منصوری همچون همیشه فکر می‌کند که می‌تواند هر خودرویی را ارتقا دهد.

این تیونر آلمانی جدیدترین برنامه‌ی تیونینگ افترمارکتی خود برای شاسی‌بلند سه ردیفه و بزرگ مرسدس را در نظر گرفته و پهنای آن را افزایش داده و کفش‌های جدیدی را برای GLS 63 تدارک دیده است. همچنین پیشرانه‌ی این خودرو نیز ارتقا یافته است.

اما واضح‌ترین تغییر خودرو کیت بدنه‌ای است که شامل سپر جلوی بزرگ با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، اسپویلر لبه‌ای و چراغ‌های روز روشن یکپارچه می‌شود. همچنین رکاب‌های جانبی جدید، اسپویلر عقب و دیفیوزر نیز به چشم می‌خورند. کاپوت خودرو با نمونه‌ای جدید جایگزین شده و گلگیرها نیز پهن‌تر شده‌اند.

این قوس چرخ‌های فربه با رینگ‌های ۲۳ اینچی غول‌آسا پر شده‌اند و البته به لطف مدول کاهش ارتفاع جدید برای سیستم تعلیق پنوماتیک، ارتفاع خودرو چند میلی‌متری کاهش یافته است. از کابین لوکس خودرو نیز نباید غافل شد اما موضوع مهم‌تر پیشرانه‌ی گرسنه‌ی خودرو بوده که زیر کاپوت آرمیده است.

منصوری قدرت ۵۷۷ اسبی و گشتاور ۷۶۱ نیوتون متری پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربوی مرسدس-ای‌ام‌جی را به ۸۳۰ اسب بخار و ۱۱۵۰ نیوتون متر رسانده است. منصوری نگفته شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه مدل کارخانه‌ای چقدر کاهش یافته اما ادعا می‌کند حداکثر سرعت خودرو ۴۵ کیلومتر در ساعت افزایش یافته و به ۲۹۵ کیلومتر در ساعت رسیده است.

صرف نظر از تفکر شما درباره‌ی اصلاحات بصری خودرو، ایجاد شبهه درباره‌ی عملکرد این خودرو کاری سخت است. نبود اشاره‌ی آشکار به ارتقای سیستم ترمز باعث شده تا کمی درباره‌ی عملکرد GLS 63 تیون شده نگران شویم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.