خلق جدیدترین خودروهای هنری بی ام‌ و با هوش مصنوعی

خلق جدیدترین خودروهای هنری ب‌ام‌و با هوش مصنوعی

خودروهای هنری چندین دهه است که معرفی می‌شوند اما ب‌ام‌و این بار روش پیشرفته‌ای در پیش گرفته چراکه از محصولات موسوم به The Ultimate AI Masterpiece رونمایی کرده است.

همان‌گونه که نام این محصولات نشان می‌دهد، خودروهای هنری جدید باواریا با هوش مصنوعی تولید شده و به عنوان بخشی از رویداد هنری مجازی در نظر گرفته شده‌اند.

این خودروهای هنری با همکاری ناتان شیپلی (تکنولوژیست) و گری ییح (کلکسیونر آثار هنری) تولید شده‌اند. در خلق این محصولات از نرم‌افزار هوش مصنوعی منبع باز StyleGAN انویدیا به منظور نمایش ۹۰۰ سال تاریخ هنری استفاده شده است. این محصولات نشان دهنده تلاش‌های ۵۰ ساله هنرمندان ب‌ام‌و بوده است. خودروهای هنری موردبحث برای یاد گرفتن هنر توسط هوش مصنوعی بکار رفته‌اند بنابراین طراحی‌های جدید و خاص خود را می‌توانند خلق کنند.

نتیجه نهایی ترکیب استایل کلاسیک و معاصر و خلق طراحی‌های جدید بوده است. اگرچه این خودروها شاید محصولات هنری فیزیکی مشهوری که می‌شناسیم نباشند اما چندین طراحی به دست آمده چشمگیر بوده‌اند.

ییح با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

در خلال قرنطینه جهانی به خاطر همه‌گیری کرونا ما فرصت همکاری با هنرمندان سراسر جهان را به عنوان یک تمرین هنری دیجیتالی پیدا کردیم. این همکاری برای جابجا کردن مرزهای هنری بسیار جذاب بوده است و می‌توانیم با آن تأثیر تکنولوژی روی هنر در سال‌های پیش رو را ببینیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.