خطر توقف تولید محصولات AMG به خاطر قوانین اتحادیه اروپا

خطر توقف تولید محصولات AMG به خاطر قوانین اتحادیه اروپا

همه می‌دانیم که مرسدس-ای ام جی برنامه‌ای برای تولید نسخه‌های پرفورمنس مرسدس B کلاس و EQC ندارد. همچنین بازوی پرفورمنس مرسدس به دنبال الکتریکی کردن محصولات خود از سال ۲۰۲۱ به بعد بوده و اکثر آن‌ها از سیستم چهار چرخ محرک برخوردار خواهند بود چرا که مشتریان خواهان چنین چیزی هستند. البته این استراتژی شاید در آینده نزدیک تغییر کند زیرا استانداردهای آلایندگی سخت‌گیرانه‌ی اروپا می‌تواند AMG را وادار به تجدیدنظر در برنامه‌های خود کند.

اخیراً خبری درباره مشکلات بالقوه دایملر درباره استانداردهای آلایندگی جدید منتشر شده است. گفته می‌شود این غول خودروسازی به دنبال کاهش آلایندگی دی‌اکسید کربن ۱۳۸ گرم در هر کیلومتر خود به حدود ۱۰۰ گرم در هر کیلومتر است و این امر ممکن است به معنی خداحافظی با قوی‌ترین پیشرانه‌ها و آلاینده‌ترین محصولات مرسدس باشد.

نگاهی سریع به بازار خودروهای اروپا نشان می‌دهد که حدود ۳۵ درصد از آن‌ها از نوع خودروهای کاربردی و اسپورت با آلایندگی نسبتاً بالا در مقایسه با سایر خودروها هستند. گفته می‌شود ذائقه مشتریان می‌توانند AMG را مجبور به توقف تولید ۷۵ درصد از تولیدات خود کند.

اولا کالنیوس رئیس هیئت‌مدیره دایملر گفته است:

چیزی که ما نمی‌توانیم کنترلش کنیم رفتار خریدار است اما ما تکنولوژی‌هایی برای رسیدن به اهداف خود داریم.

فورد، مزدا و دیگر خودروسازان نیز با سختی‌هایی برای هماهنگ شدن با استانداردهای آلایندگی اروپایی روبرو هستند. مزدای ژاپن به دنبال قطع تولید برخی از محصولات نه چندان محبوب خود در قاره همیشه‌سبز است که از جمله آن‌ها می‌توان به MX-5 میاتا اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.