خداحافظی کامل جنرال موتورز با پیشرانه‌های درون‌سوز هنوز تاریخ دقیقی ندارد

خداحافظی کامل جنرال موتورز با پیشرانه‌های درون‌سوز هنوز تاریخ دقیقی ندارد

جنرال موتورز اهداف بلندپروازانه‌ای برای انتقال به دوران الکتریکی دارد. بدین منظور، این شرکت نه‌تنها ۳۵ میلیارد دلار برای توسعهٔ خودروهای خودران و الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ سرمایه‌گذاری خواهد کرد بلکه امیدوار است بتواند تا سال ۲۰۳۵ به سبد محصولات تمام الکتریکی برسد. بااین‌حال، گزارش جدیدی می‌گوید هنوز تاریخ دقیقی برای خداحافظی کامل برخی برندهای این شرکت با پیشرانه‌های درون‌سوز وجود ندارد. به گفتهٔ این گزارش، شورلت و جی‌ام‌سی احتمالاً آخرین برندهای جنرال موتورز هستند که پیشرانه‌های درون‌سوز را کنار خواهند گذاشت اما زمان این اتفاق هنوز مشخص نیست.

مدیرعامل جنرال موتورز «مری بارا» وعده داده است که این شرکت تا سال ۲۰۲۶ در سراسر جهان ۳۰ مدل خودروی الکتریکی مختلف عرضه خواهد کرد. همچنین تا سال ۲۰۳۰ دو برند کادیلاک و بیوک تمام الکتریکی خواهند شد. درواقع، اگر جنرال موتورز بتواند این برنامه‌های خود را عملی کند، تا سال ۲۰۲۶ اسکالید تنها خودروی بنزینی در سبد محصولات کادیلاک خواهد بود. این غول خودروسازی آمریکا تا سال ۲۰۲۷ نیز کراس‌اوور الکتریکی ارزان‌قیمتی که هم‌اکنون با همکاری هوندا در دست توسعه است را به بازار عرضه خواهد کرد اما جی‌ام‌سی و شورلت تا زمانی که جنرال موتورز صلاح بداند به ارائهٔ پیشرانه‌های درون‌سوز ادامه خواهند داد.

با توجه به اینکه برخی خریداران ممکن است به جایگاه‌های شارژ دسترسی نداشته باشند یا سبک زندگی آن‌ها با خودروهای الکتریکی سازگار نباشد، این تصمیم کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها کوروت بتواند تمام پیشرانه‌های درون‌سوز خود را کنار بگذارد هرچند که هم‌اکنون نسخه‌های هیبریدی آن در حال آزمایش هستند. جنرال موتورز همچنین باید مشکلات یدک کشی و حمل بارهای سنگین در پیکاپ‌های سنگین خود را هم برای دوران الکتریکی برطرف کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.