خداحافظی با محصولات دیزلی هوندا در اروپا

خداحافظی با محصولات دیزلی هوندا در اروپا

هوندا در حال برنامه‌ریزی برای توقف عرضه‌ی محصولات دیزلی خود در اروپا بوده و می‌خواهد تمرکز خود را روی خودروهای الکتریکی و هیبریدی بگذارد. این خودروساز ژاپنی درصدد است تا سال ۲۰۲۵ یک‌سوم محصولات فروخته شده‌ی خود در اروپا از نوع الکتریکی شده باشند.

بنا به گفته‌ی مدیر ارشد هوندا، این برند برنامه‌هایی برای خاتمه عرضه تمامی خودروهای دیزلی خود در اروپا تا سال ۲۰۲۱ دارد. در آن زمان نسل جدید سیویک معرفی خواهد شد.

این مدیر ارشد هوندا در بریتانیا گفته است:

هیچ کدام از خودروهای ما دیگر با نسخه‌های دیزلی عرضه نخواهند شد.

کراس اوور جدید CR-V اولین محصول تولید انبوه جدید این برند است که بدون پیشرانه‌ی دیزلی عرضه شده است. این خودرو تنها با قوای محرکه‌ی بنزینی-الکتریکی و هیبریدی کامل عرضه خواهد شد که این پیشرانه‌ی دومی شامل پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوی بنزینی می‌باشد. هوندا انتظار دارد نسخه‌ی هیبریدی CR-V نیمی از فروش ۶۰ هزار دستگاهی سالانه‌ی پیش‌بینی‌ شده برای این خودرو در اروپا را به خود اختصاص دهد.

همین الان شما می‌توانید نسخه‌ی دیزلی سیویک هاچبک یا کراس اوور HR-V را انتخاب کنید. انتظار می‌رود نسل‌های جدید HR-V و جاز در سال ۲۰۲۰ و با سیستم هیبریدی i-MMD هوندا عرضه شوند.

این خودروساز ژاپنی سال آینده اولین خودروی تمام الکتریکی خود را که بر پایه‌ی کانسپت اوربان الکتریکی کانسپت ساخته شده عرضه کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.