خداحافظی با دهمین لنسر اوولوشن

خداحافظی با دهمین لنسر اوولوشن

روزنامه ژاپنی Nikkan Jidosha Shimbun در یک خبر جنجالی اعلام کرد خط تولید لنسر اوولوشن تا انتهای ۲۰۱۴ جمع آوری می شود؛ این در شرایطی است که هنوز میتسوبیشی جانشینی برای Evolution X یا همان نسل دهم اوولوشن معرفی نکرده است . . .

  • مدل های اوولوشن از سال ۱۹۹۲ میلادی وارد خط تولید میتسوبیشی شدند.
  • نسل دهم لنسر اوولوشن از سال ۲۰۰۸ به بازار آمد.
  • تاکنون ۹۲,۰۰۰ دستگاه اوولوشن در ژاپن و ۱۵۴,۰۰۰ دستگاه در جهان فروخته شده.
  • بهترین مدل Evo X نسخه های تولید محدود X FQ-440 MR بودند که تنها در انگلستان عرضه شد. قدرت انجین ۲ لیتری توربوشارژ این مدل ۴۴۰ اسب بخار بود که رکوردی در تاریخ صنعت خودروسازی محسوب می شد.

این روزنامه ژاپنی کاهش فروش این سدان اسپرت میتسوبیشی را تنها دلیل موجه کمپانی برای این کار می داند. با اینکه هنوز معلوم نیست که نسل آتی اوولوشن (Evolution XI) چه زمانی معرفی می شود یا اصلا معرفی می شود یا نه! اما این نکته را می دانیم که اوولوشن جدید (یا جانشین اوولوشن) با تغییرات اساسی وارد بازار خواهد شد. این موضوع را می توان از گفته های آقای Ryogu Nakao مدیر بازاریابی و پروژه های راهبردی کمپانی دانست که سال ۲۰۱۳ گفته بود:

Evo X آخرین لنسری است که با این ظاهر و مشخصات می بینید! مدل جایگزین آن قرارست کوچکتر از این باشد و حتی ممکن است با پیشرانه هیبریدی ساخته شود. البته همه چیز بستگی به سلایق مشتریان میتسوبیشی خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.