خبرهایی درباره نسل آینده فیات ۵۰۰

خبرهایی درباره نسل آینده فیات ۵۰۰

فیات تأیید کرد نسل بعدی خودروی خاطره‌انگیز ۵۰۰ فقط با قوای محرکه‌ی الکتریکی عرضه خواهد شد.

فیات از سال ۲۰۰۵ تاکنون نسل فعلی ۵۰۰ را می‌سازد و اگرچه از نظر فروش همچنان خوب عمل می‌کند اما اساساً خودرویی قدیمی است. به همین خاطر نسل جدید ۵۰۰ از صفر طراحی شده و منحصراً با پیشرانه‌ی الکتریکی و مجموعه باتری آن فروخته خواهد شد.

مدیر بازاریابی فیات-کرایسلر می‌گوید:

نسل جدید ۵۰۰ کاملاً احیا خواهد شد و خودرویی کاملاً متفاوت خواهد بود. ۵۰۰ جدید از قوای محرکه‌ی الکتریکی استفاده خواهد کرد و به نوعی یک تسلای شهری با استایل زیبا خواهد بود.

فیات در نمایشگاه ژنو کانسپت برجسته‌ی Centoventi را معرفی کرد اما نگفت که آیا ۵۰۰ الکتریکی قطعات مشترکی با نسخه‌ی تولیدی این کانسپت خواهد داشت یا خیر. بد نیست بدانید که کانسپت یاد شده پیش‌نمایشی از نسل آینده‌ی پاندا بوده است؛ اما از یک‌چیز مطمئنیم و آن اینکه نسل بعدی ۵۰۰ از معماری الکتریکی جدیدی استفاده خواهد رد که فعلاً توسط فیات-کرایسلر در حال توسعه است.

مدیر فیات ادامه می‌دهد:

این پلتفرم جدید برای قوای محرکه‌ی الکتریکی طراحی می‌شود. این امر باعث می‌شود خودرو بسیار متفاوت باشد. ۵۰۰ هنوز هم ۵۰۰ باقی خواهد ماند و همان ابعاد و تناسبات را خواهد داشت اما همان خودروی قبلی نخواهد بود.

تعجبی ندارد که نسل جدید ۵۰۰ کمی گران‌تر از نسل فعلی خواهد بود اما نسل فعلی هم بازنشسته نخواهد شد و تا زمانی نامشخص به همراه نسل جدید و الکتریکی به فروش خواهد رسید. این وضعیت مشابه کاری خواهد بود که پورشه انجام می‌دهد. ژرمن‌ها نسل فعلی ماکان را به همراه نسل جدید الکتریکی حفظ خواهند کرد چراکه همه‌ی بازارها آماده‌ی پذیرش خودروهای الکتریکی نیستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.