خاتمه تولید مرسدس بنز SLC

خاتمه تولید مرسدس بنز SLC

مرسدس بنز گفته که احتمال خاتمه‌ی تولید برخی از مدل‌های کم‌فروش وجود دارد و به نظر می‌رسد مدل SLC آماده‌ی خداحافظی از خط تولید شده است.

طبق گفته‌های مجله‌ی اتومبیل، این رودستر محبوب که قبلاً با نام SLK شناخته می‌شد از برنامه‌ی این خودروساز ناپدید شده است. این خبر در تضاد با شایعات پیشین هستند که می‌گفتند SLC جدید بازطراحی خواهد شد و از پلتفرم جدید MSA استفاده خواهد کرد.

اگر این خبرها صحیح باشند جای خالی این خودرو در زمان معرفی ب ام و Z5 بیش از پیش به چشم خواهد آمد. هرچند شاید مرسدس روی C کلاس کانورتیبل سرمایه‌گذاری بیشتری کند.

در خبری مرتبط این نشریه گزارش داده که نسل بعدی‌ ای ام جی و مرسدس SL نیز از یک پلتفرم استفاده خواهند کرد. این مدل آخری مطابق انتظارات بزرگ‌تر خواهد شد و به کانورتیبل لوکس‌تر ۲+۲ تبدیل خواهد شد. به عنوان بخشی از این تغییر، انتظار می‌رود نسل بعدی SL از سقف سخت تاشدنی دوری کرده و سقف پارچه‌ای مرسوم خواهد داشت.

تغییرات مرسدس S کلاس کانورتیبل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا هر دو خودرو مشابه خواهند بود احتمالاً بهای رقابتی خواهند داشت. این خبر همچنین نشان می‌دهد شاید S کلاس کوپه تولید نشود و در نهایت E کلاس کوپه‌ی لوکس‌تر جایگزین آن شود.

باید منتظر تغییر و تحولات آینده در سبد محصولات مرسدس بنز باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.