حمایت جنرال موتورز از سیاست‌های بایدن در زمینه صنعت خودرو

حمایت جنرال موتورز از سیاست‌های بایدن در زمینه صنعت خودرو

جنرال موتورز از حمایت تلاش‌های دولت ترامپ در جلوگیری از اقدام کالیفرنیا برای وضع قوانین آلایندگی جدید دست کشیده است.

در اکتبر ۲۰۱۹ بود که جنرال موتورز به شرکت‌هایی همچون تویوتا، هیوندای، مزدا، نیسان، کیا، سوبارو، فیات-کرایسلر و… غیر پیوست. این شرکت‌ها از اقدامات دولت ترامپ در توقف اقدامات کالیفرنیا برای وضع قوانین مصرف سوخت و آلایندگی‌های مخصوص به خود حمایت می‌کردند. کالیفرنیا و همچنین ۲۲ ایالت دیگر تصمیمات ترامپ را به چالش کشیده‌اند.

اما حالا جنرال موتورز می‌گوید از حمایت دولت ترامپ دست کشیده و از سیاست‌های جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا حمایت می‌کند.

در نامه‌ای که به امضای ماری بارا رسیده آمده است:

بایدن اخیراً گفته که من معتقدم ما می‌توانیم با حرکت به سمت خودروی الکتریکی بازهم بازار خودروی قرن ۲۱ خود را داشته باشیم. ما در جنرال موتورز هم کاملاً با این گفته‌ها موافقیم. ما از برنامه جو بایدن که توجه ویژه‌ای به گسترش خودروهای الکتریکی در آمریکا، ایجاد یک میلیون شغل، نصب ۵۵۰ هزار جایگاه شارژ و… دارد حمایت می‌کنیم.

در ادامه این نامه آمده است:

هفته پیش ما اعلام کردیم ۳۰ خودروی الکتریکی جدید را تا سال ۲۰۲۵ در سراسر جهان عرضه خواهیم کرد و دوسوم این خودروها در آمریکا خواهند بود. ما همچنین به برنامه بیش از ۲۷ میلیارد دلاری خود در زمینه تکنولوژی الکتریکی و خودران متعهد هستیم.

اگرچه تصمیمات اخیر جنرال موتورز خیلی سورپرایز کننده نیست اما این تغییر سیاست تا حدی کنایه‌آمیز به نظر می‌رسد. این خودروساز آمریکایی سال پیش با حمایت از اقدامات ترامپ خشم بسیاری از مقامات و گروه‌های محیط‌زیست کالیفرنیا را برانگیخت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.