حمایت ترامپ از بازگشایی کارخانه تسلا توسط ماسک!

حمایت ترامپ از بازگشایی کارخانه تسلا توسط ماسک!

اندکی پس از بازگشایی دوباره کارخانه تسلا در فرمونت که به نوعی دهن‌کجی به مقامات شهر آلامدا محسوب می‌شد، دونالد ترامپ از این اقدام جنجال‌برانگیز ایلان ماسک حمایت کرد.

ترامپ در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که کالیفرنیا باید به تسلا و ایلان ماسک اجازه بازگشایی کارخانه خود را همین الان بدهد. او گفته این اقدام می‌تواند سریع و به‌صورت ایمن انجام شود. ماسک هم سریعاً با نوشتن “متشکرم!” از این اقدام ترامپ قدردانی کرد.

ترامپ تنها مقام بلندپایه‌ای نیست که از ماسک حمایت می‌کند. روز دوشنبه بود که استیو منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا گفته بود:

کالیفرنیا باید انجام دادن هر کار موردنیاز برای حل مشکلات سلامتی را در اولویت خود قرار دهد تا ماسک بتواند سریع و ایمن کارخانه تسلا را بازگشایی کند؛ و یا اینکه طبق تهدید ماسک، کارخانه او به ایالت دیگری منتقل می‌شود.

اوایل هفته جاری بود که تسلا اعلام کرد کارخانه فرمونت تولید خود را از سر می‌گیرد و روزهای شنبه و یک‌شنبه تعداد ۲۰۰ دستگاه تسلا مدل ۳ و Y را تولید می‌کند. ماسک چند روز قبل تائید کرده بود کارخانه را دوباره به راه می‌اندازد و اگر قرار است کسی به این خاطر بازداشت شود آن شخص من هستم.

اما دو نفر از کارگران این کارخانه که به سر کار بازگشته‌اند به اتونیوز گفته‌اند باید یک ویدئوی آموزشی ایمنی را تماشا کنند. همچنین تسلا ماسک‌هایی را برای کارکنان خود در نظر گرفته و اقدام به افزایش فاصله بین افراد کرده است. این شرکت همچنین با اسکنرهای گرمایی دمای بدی کارکنان را اندازه می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.