حق بیمه بوگاتی شیرون اسپورت چقدر است؟!

حق بیمه بوگاتی شیرون اسپورت چقدر است؟!

فورد اسکیپ، لینکلن کورسیر، هیوندای Venue و مرسدس بنز GLC کوپه تنها بخشی از خودروهای جدید معرفی شده در نمایشگاه نیویورک هستند؛ اما پیش از آنکه اکثر این خودروها وارد بازار شوند می‌توانیم حق بیمه‌ی سالانه‌ی این خودرو را مشاهده نماییم.

مرسدس بنز GLC 300 کوپه گران‌ترین حق بیمه‌ی سالانه را با مبلغ ۱۸۴۲ دلاری دارد. حق بیمه‌ی لینکلن کورسیر برابر با ۱۶۰۵ دلار بوده درحالی‌که حق بیمه‌ی هیوندای Venue و فورد اسکیپ به ترتیب ۱۲۵۰ و ۱۰۵۱ دلار می‌باشد؛ اما خودرویی که در این لیست به آن اشاره نکردیم بوگاتی شیرون اسپورت ۱۱۰ Ans. است.

این خودرو چند هفته پیش از نمایشگاه نیویورک و بی سر و صدا معرفی شد. با قیمت پایه‌ی ۳,۲۶۰,۰۰۰ دلاری، این خودرو نه تنها جزو گران‌ترین خودروهای دنیاست بلکه حق بیمه‌ی آن نیز بسیار چشمگیر است.

با پیش‌قسط ۱۰ درصدی (۳۲۶ هزار دلاری) و نسبت بیمه به قیمت ۱.۵۴ درصدی، شیرون اسپورت ۱۱۰ Ans. حق بیمه‌ی سالانه‌ی ۵۰,۲۵۱ دلاری دارد که به عبارتی در هر ماه ۴,۱۸۸ دلار می‌باشد. هزینه‌ی بیمه‌ی این خودرو بیش از قیمت دو دستگاه هیوندای کنا (قیمت پایه‌ی ۱۹,۲۴۰ دلار) به همراه حق بیمه‌ی یک‌ساله‌ی آن‌ها می‌باشد.

اما آیا انتظار داشتید قیمت و حق بیمه‌ی این خودرو ارزان باشد؟! شیرون اسپورت ۱۱۰ Ans. دارای پیشرانه‌ی ۱۶ سیلندر کوادتوربو با قدرت ۱۴۷۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۰۰ نیوتون متری است. بوگاتی تنها ۲۰ دستگاه از این خودرو را خواهد ساخت.

منبع: valuepenguin

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.