حضور پژو ۲۰۷ THP پیشرانه وسط کمیاب در نوربرگ رینگ!

حضور پژو ۲۰۷ THP پیشرانه وسط کمیاب در نوربرگ رینگ!

یکی از کارهای هیجان‌انگیزی که می‌توان در پیست نوربرگ رینگ انجام داد تماشای افرادی است که با هر مهارت و با هر خودرویی وارد این پیست مشهور و نمادین می‌شوند. اگرچه خودروهای متنوعی در جهنم سبز حضور می‌یابند اما قطعاً تماشای هنرنمایی محصولاتی از خودروسازانی همچون ب ام و، پورشه و سوپرکارهای مختلف لذت خاصی دارد. خوشبختانه امروز توانستیم یکی دیگر از خودروهای کمیاب تاریخ پژو را در نوربرگ رینگ رؤیت کنیم!

این خودرو پژو ۲۰۷ THP اسپایدر پیشرانه وسط است که به مدت کوتاهی برای مسابقاتی ساخته شد که رانندگان می‌توانستند آن را خریداری کرده و با دیگر افراد مسابقه دهند. این خودروی مسابقه‌ای و منحصربه‌فرد از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی ۲۰۷ GTI استفاده کرده اما همین شباهت‌ها خاتمه می‌یابد. از اینجا به بعد با یک خودروی مسابقه‌ای کامل روبرو هستیم که برای پیست‌هایی همچون نوربرگ رینگ، مونزا، سیلورستون و اسپا ساخته شده است.

پژو ۲۰۷ THP اسپایدر از گیربکس ۶ سرعته سکونشئال برای سرعت و چابکی بیشتر استفاده می‌کند. این گیربکس مسابقه‌ای تعویض‌های بسیار سریعی دارد. وزن این خودروی مسابقه‌ای تنها ۷۲۰ کیلوگرم است که بسیار کمتر از وزن ۱۲۵۰ کیلوگرمی ۲۰۷ GTI استاندارد است.

خودروی موردبحث محصولی عالی برای حضور در نوربرگ رینگ و تعقیب خودرویی همچون پورشه ۹۱۱ GT3 است. با تعداد تولید ۵۰ دستگاهی، این پژو ۲۰۷ THP اسپایدر یک فرصت منحصربه‌فرد برای لذت بردن از پیست است و ما نیز خوشحالیم که آن را در جهنم سبز پیدا کرده‌ایم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.