حضور پرقدرت مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷

حضور پرقدرت مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷

چند هفته‌ی دیگر و در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ شاهد معرفی مرسدس بنز E کلاس کابریولت جدید خواهیم بود.

این خودرو که خانواده‌ی E کلاس را تکمیل خواهد کرد با برادران سدان، استیت، کوپه، آل ترین و نسخه‌ی کشیده‌تر مخصوص چین وظیفه‌ی جذب مشتریان بیشتر برای مرسدس را بر عهده دارند. نسخه‌ی روباز E کلاس از نظر ظاهری کاملاً شبیه نسخه‌ی کوپه است.

احتمالاً پیشرانه‌های پیشنهاد شده برای این خودرو با برادر خود یکسان خواهد بود. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری دیزلی با قدرت ۱۹۱ اسب بخار، پیشرانه‌ی ۲ لیتری بنزینی توربو با خروجی‌های ۱۸۱ و ۲۴۲ اسب بخار و یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توئین توربوی ۳۲۸ اسب بخاری از جمله‌ی پیشرانه‌های احتمالی هستند. مدل‌های AMG E50 و AMG E63 S کابریولت نیز نسخه‌های جذاب‌تر این خودرو خواهند بود.

اما E کلاس کابریولت در ژنو احساس غربت نخواهد کرد زیرا نسخه‌ی بسیار لوکس و غیرمعمول G کلاس اسطوره‌ای یعنی مرسدس-مایباخ G650 لندولت نیز در غرفه‌ی مرسدس خواهد درخشید. این خودرو که توسط بخش مایباخ تولید شده تنها سقف تولید ۹۹ دستگاهی خواهد داشت. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری با قدرت ۶۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری است. این خودرو آخرین نسخه‌ی تولید محدود شکل گرفته بر مبنای G کلاس کنونی است و نسل جدید G کلاس مراحل توسعه‌ای خود را پشت سر می‌گذارد.

اما نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی GLA با نمای جلو و عقب اصلاح شده نیز در ژنو حاضر خواهد بود. مرسدس بنز احتمالاً با مدل تازه‌وارد ۲۲۰ ۴Matic که قدرت ۱۸۴ اسبی و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد وارد کارزار ژنو خواهد شد. همچنین مدل فول AMG 45 4Matic با قدرت ۳۸۱ اسب بخاری و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متری نیز در غرفه‌ی مرسدس مشغول دلربایی خواهد بود.

علاوه بر این خودروها، کمپانی مادر مرسدس یعنی دایملر نسخه‌های خاص SL، SLC و اسمارت را به همراه چندین مدل قدرتمند AMG را در سوئیس به نمایش خواهد گذاشت.

توضیح: رندر مرسدس بنز E کلاس کار TheophilusChin می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.