حضور نسل جدید پژو ۵۰۸ در نمایشگاه ژنو

حضور نسل جدید پژو ۵۰۸ در نمایشگاه ژنو

پژو تقریباً عمده تمرکز خود را روی شاسی بلندها گذاشته است. سبد محصولات شاسی‌بلند این شرکت هم‌اکنون شامل مدل‌های ۲۰۰۸، ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ است اما شاید به زودی یک شاسی‌بلند کوپه دیگر با نام ۴۰۰۸ نیز به این جمع ملحق شود. البته فرانسوی‌ها سدان ۵۰۸ را از یاد نبرده‌اند زیرا نسل جدید آن در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد.

اگرچه اطلاعات منتشر شده در این باره هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند اما اتوموتیونیوز به نقل از منابع موثق ادعا کرده که این خودرو در ژنو حضور خواهد داشت. این خودرو که بر پایه پلتفرم EMP2 ساخته شده طراحی کاملاً جدیدی را با الهام از کانسپت های Instinct و Exalt به نمایش خواهد گذاشت. پژو امید دارد با طراحی جدید این سدان رقابتی بهتر با سدان های کلاس D اروپایی داشته باشد.

محصول جدید پژو که کار خود را از صفر شروع کرده دارای کابین جدیدی خواهد بود که داشبورد دیجیتال i-Cockpit حرف اول را در آن خواهد زد. متریال باکیفیت‌تر و کیفیت ساخت بهتر از شاخصه‌های این کابین خواهند بود.

با توجه به پلتفرم مشترک ۵۰۸ جدید با شاسی بلندهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ انتظار می‌رود پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی توربوی مشابهی را در سدان پژو ببینیم. این پیشرانه‌ها شامل نسخه ۱.۲ لیتری توربوی بنزینی و نسخه‌های ۱.۶ و ۲ لیتری توربودیزل هستند. نهایتاً یک مدل پلاگین هیبریدی نیز عرضه خواهد شد اما هنوز زمان عرضه آن مشخص نیست.

پژو امیدوار است ۵۰۸ جدید در مقایسه با نسل فعلی جایگزین قوی‌تری برای فولکس‌واگن پاسات، فورد موندئو و اشکودا ساپرب باشد. سال پیش تعداد ۲۲۷۲۴ دستگاه از ۵۰۸ فروخته شده که در مقایسه با سال قبل از آن افت ۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.

احتمالاً تولید نسل جدید ۵۰۸ در رن فرانسه و ووهان چین ادامه خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.