حضور مزدا CX-3 مدل ۲۰۱۹ در نمایشگاه نیویورک

حضور مزدا CX-3 مدل ۲۰۱۹ در نمایشگاه نیویورک

خب راز مزدا برای نمایشگاه خودروی نیویورک آن‌قدرها هم که فکر می‌کردیم فوق‌العاده نبود. در واقع شاهد حضور کراس اوور CX-3 2019 با به‌روزرسانی‌های نسبتاً کوچک در این نمایشگاه هستیم.

ظاهر این خودرو تقریباً با مدل سال قبل یکسان است اما خب این چیز بدی نیست زیرا CX-3 همچنان یکی از جذاب‌ترین خودروهای کلاس خود می‌باشد. تغییرات بدنه این خودرو شامل جلوپنجره جدید، عناصر کرومی بیشتر، عناصر پیانو بلک و اضافه شدن رنگ بدنه ویژه کریستال است.

همچنین چراغ‌های عقب LED اصلاح شده و رینگ‌های ۱۸ اینچی را نیز نباید از یاد برد.

اغلب تغییرات اعمال شده در این خودروی ژاپنی به کابین مربوط هستند. برای مثال هم‌اکنون شاهد نصب ترمز پارک الکتریکی هستیم. مزدا ادعا می‌کند این امر باعث شده فضای ذخیره‌ای زیادی ایجاد شود. البته ما درباره فضای ذخیره‌ای زیاد مطمئن نیستیم اما خب شاید برخی مشتریان مد روز از وجود چنین ویژگی الکترونیکی در خودرو راضی باشند.

بدین ترتیب ترمز پارک الکترونیکی به مزدا اجازه داده تا استراحت گاه دست و نگه‌دارنده فنجان را به این بخش اضافه کند.

مزدا می‌گوید CX-3 2019 از پیشرانه ۲ لیتری اسکای اکتیو جی بهبود یافته استفاده می‌کند. پیشرانه یاد شده قدرت ۱۴۸ اسبی داشته و بنا به گفته شرکت مصرف سوخت کمتری نسبت به مدل سال ۲۰۱۸ دارد. سیستم کنترل هدایت گشتاور مزدا نیز برای فرمان پذیری بهتر در این خودرو نصب شده است.

کابین علاوه بر تغییر یاد شده دارای پوشش چرم بیشتر و صندلی‌های بازطراحی شده با حمایت بیشتر از بدن می‌باشد. از دیگر تغییرات می‌توان به متریال جیر مانند روی داشبورد و پانل درب‌ها و همچنین عناصر دور ورودی‌های هوا اشاره کرد. صندلی‌های عقب نیز دارای استراحت گاه مرکزی و نگه‌دارنده‌های فنجان یکپارچه داخل آن هستند.

فروش مزدا CX-3 2019 از بهار سال میلادی جاری آغاز می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.