حضور مرسدس کلاس E در نمایشگاه دیترویت

حضور مرسدس کلاس E در نمایشگاه دیترویت

مرسدس با نسل جدید کلاس E در نمایشگاه بزرگ خودروی دیترویت حاضر شده است. البته این خودرو تقریباً به‌طور کامل پیش از این نمایشگاه، معرفی شده بود.

بنابراین ممکن است این عکس‌ها برای شما آشنا باشد زیرا در میدونی پیش از این تعداد زیادی از تصاویر کلاس E جدید و مشخصات آن را منتشر نموده‌ایم. در واقع کلاس E درصدد مخفی کردن رابطه‌اش با کلاس C و البته S نیست. ازجمله این شباهت‌ها می‌توان به جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های مانند کلاس S اشاره کرد. در حال حاضر با توجه به انتخاب سطح‌تریم داخلی خودرو، سه نوع جلوپنجره برای این کلاس ارائه شده است.

طراحی فضای داخلی این خودرو یک جهش رو به جلوی بزرگ برای کلاس E نسبت به مدل پیشین خود محسوب می‌شود. در فضای داخلی خودرو از دو نمایشگر بزرگ در قسمت جلو استفاده شده است. فرمان این خودرو حساس به لمس راننده است و از سیستم صوتی سه بعدی Burnmester استفاده شده است.

عاملی که باعث می‌شود این خودرو عمیقاً یگانه به نظر برسد استفاده از مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی و کمکی است که شامل سیستم رانندگی نیمه‌خودکار که Drive Pilot نام دارد می‌شود. با فعال‌سازی سیستم Drive Pilot خودرو به‌صورت خودکار تا سقف ۲۱۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند در اتوبان حرکت کند. این خودرو سیستم پارک به وسیله ریموت کنترل نیز دارد که امکان پارک کردن خودرو از راه دور را به‌واسطه یک ریموت برای راننده مهیا می‌سازد.

در ابتدای ورود به بازار، خودروی کلاس E در دو مدل به مشتریان اروپایی عرضه خواهد شد. مدل اول دارای یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی است که می‌تواند ۱۸۴ اسب بخار توان تولید کند که در E200 شاهد آن هستیم. مدل دیگر یعنی E220d شامل یک موتور ۲ لیتری دیزل است توان خروجی آن ۱۹۵ اسب بخار می‌باشد. به مشتریان آمریکایی هم پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر ۲۴۱ اسب بخاری پیشنهاد می‌شود. تمام مدل‌ها از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.