حضور خودروساز چینی Wey در فرانکفورت با کانسپت‌های S و X

حضور خودروساز چینی Wey در فرانکفورت با کانسپت‌های S و X

خودروسازان چینی حضور گسترده‌ای در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ ندارند اما یکی از آن‌ها با نام Wey محصولات مفهومی خود با نام های S و X را در این آوردگاه مهم خودرویی رونمایی کرده است.

  • کراس اوور Wey S

Wey S یک کراس اوور الکتریکی و مفهومی است که پیش‌نمایشی از نسل آتی VV5 می‌باشد. این خودرو از طراحی برجسته‌ی شرکت با نام Pioneer Tension سود برده و به منظور جذب افراد جوان از روش دینامیک و شیکی در طراحی سود برده است.

این کمپانی اطلاعات زیادی از کراس اوور خود منتشر نکرده اما می‌توانیم در بدنه‌ی آن جلوپنجره‌ای بسته، چراغ‌های LED و دوربین‌های جانبی استاندارد را مشاهده کنیم. همچنین دستگیره‌های درب متمایز، رینگ‌های آئرودینامیک و چراغ‌ترمز عقب خاص جزو ویژگی‌های برجسته‌ی Wey S هستند.

با ورود به داخل کابین شاهد پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه‌نمایش ایستاده خواهید بود. طراحان چینی همچنین سقف پانورامیک، صندلی‌های شیک و کنسول مرکزی شناور را در نظر گرفته‌اند.

هنوز مشخصات فنی این کراس اوور منتشر نشده اما می‌دانیم که قدرت ترکیبی آن برابر با ۳۴۹ اسب بخار بوده و از سیستم چهار چرخ محرک برخوردار است. این قدرت باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه ای شده است. برد Wey S هم حدود ۴۰۰ کیلومتر می‌باشد.

کانسپت موردبحث کاملاً پیشرفته است زیرا از سیستم خودران سطح ۴، تشخیص چهره هوشمند و تشخیص حرکات برخوردار است.

  • کراس اوور خودران Wey X

این خودرو کمی رادیکال‌تر است زیرا دارای سیستم خودران سطح ۵ می‌باشد و از صفحات نمایش یکپارچه با جلوپنجره و درب پشتی سود می‌برد. این صفحات نمایش برای ارتباط با عابران پیاده و آگاه ساختن آن‌ها از عبور ایمن از جلوی خودرو بکار می‌روند. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی طراحی Wey X می‌توان به چراغ‌های هوشمند، سقف پانورامیک و درب‌های عقب suicide اشاره کرد.

کابین این خودروی مفهومی آرایش ۲+۲ را به خود گرفته و دارای یک کنسول مرکزی کشیده با صفحه‌نمایش یکپارچه است. کانسپت موردبحث همچنین از فرمان مینیمالیستی، صندلی‌های شناور و… سود می‌برد.

از نظر پرفورمنس هم باید به شتاب ۴.۵ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعتی اشاره کنیم. این خودرو برد حدودی ۵۱۰ کیلومتری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.