حضور اولین سدان دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و در آمریکا

حضور اولین سدان دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و در آمریکا

ب‌ام‌و با اضافه کردن عضو جدید و دیفرانسیل جلو به خانواده‌ی سری ۲ گرن کوپه اقدام به گسترش این خانواده در آمریکا کرده است. این اولین سدان دیفرانسیل جلوی باواریایی هاست که در آمریکا عرضه می‌شود. پیش از این شاسی‌بلند دیفرانسیل جلوی X1 نیز در دسترس مشتریان آمریکایی بوده است.

مدل جدید ۲۲۸i sDrive گرن کوپه در واقع مدل پایه این خانواده محسوب می‌شود. این خودرو در جایگاهی پایین‌تر از نسخه ۲۲۸i xDrive گرن کوپه قرار داشته و قیمت پایه ۳۵۷۰۰ دلاری آن ۲ هزار دلار کمتر از برادر چهار چرخ محرک است.

همانند برادر چهار چرخ محرک، نیروبخش این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر است. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده و از آنجایی که نیرو به جای همه چرخ ها فقط به اکسل جلو منتقل می‌شود بنابراین شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن بجای رکورد ۶ ثانیه‌ای مدل چهار چرخ محرک برابر با ۶.۳ ثانیه است.

طبق گفته کارز دایرکت، مصرف سوخت این خودرو بهبود یافته و به ۸.۴ تا ۸.۷ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.

اما گل سرسبد این خانواده مدل M235i xDrive گرن کوپه است که قیمت ۴۵۵۰۰ دلاری داشته و آن‌هم از پیشرانه ۲ لیتری توربو استفاده کرده اما خروجی آن به ۳۰۱ اسب بخار و گشتاورش به ۴۵۰ نیوتون متر رسیده است. این پیشرانه نیز با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری داشته و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی را ثبت می‌کند.

ارزان‌ترین محصول ب‌ام‌و در آمریکا X1 sDrive28i است که ۳۰۰ دلار ارزان‌تر از sDrive28i گرن کوپه بوده و بهای ۳۵۴۰۰ دلاری دارد. این خودرو از پیشرانه ۲ لیتری ۲۲۸ اسبی استفاده کرده و به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.