حضور استینگر در اتاق عمل طراحی کیا!

حضور استینگر در اتاق عمل طراحی کیا!

تا همین چند سال پیش ایده‌ی رقابت کیا با آئودی و ب ام و غیرقابل‌تصور و شاید خنده‌دار به نظر می‌رسید اما همه‌چیز با معرفی استینگر رنگ دیگری به خود گرفت. این خودرو که دو سال است در بازار حضور دارد هنوز هم جزو سدان های پرفورمنس موردعلاقه در بازار می‌باشد. با این وجود اما فروش سدان اسپورت کیا کمتر از حد ایده آل بوده و به همین خاطر کره‌ای‌ها وقت را تلف نکرده و در حال به‌روزرسانی این خودرو می‌باشند.

اوایل این ماه اولین نگاه را به کیا استینگر فیس لیفت ۲۰۲۱ انداختیم. به نظر می‌رسد این خودرو زودتر از آنچه فکر می‌کردیم وارد بازار خواهد شد زیرا برخی رسانه‌ها ادعا می‌کنند استینگر فیس لیفت در ماه جولای معرفی خواهد شد و به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد گردید. با توجه به محصولات جدید کیا همچون اپتیما، احتمالاً نسخه آمریکایی استینگر فیس لیفت در ماه‌های آینده روانه این کشور خواهد شد.

البته با فیس لیفتی مختصر روبرو نخواهیم شد زیرا کیا در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای گسترده سدان اسپورت خود است.

در تصاویر جاسوسی این خودرو می‌توانیم میله نورانی‌ای را ببینیم که در پهنای خودرو کشیده شده و چراغ‌های عقب را به یکدیگر اتصال داده است. چراغ‌های جلوی مدل ۶ سیلندر نیز با جهت فرمان چرخیده و سیستم کنترل وضعیت راننده جدید نیز مشابه جنسیس G70 می‌باشد. انتظار می‌رود استینگر فیس لیفت به بسته ایمنی کیا نیز مجهز گردد.

اما از نظر کابین نیز ظاهراً این خودرو با پکیج قرمز تیره برای مدل بنزینی ۲ لیتری توربو و دیزلی ۲.۲ لیتری عرضه خواهد شد. این پکیج قبلاً تنها برای مدل بنزینی ۳.۳ لیتری توربوی GT در دسترس بود.

البته فعلاً مشخص نیست پیشرانه‌ها هم قوی‌تر خواهند شد یا خیر بنابراین باید منتظر ماه‌های آتی باشیم. پیشرانه ۲ لیتری توئین اسکرول توربوی کنونی قدرت ۲۵۵ اسبی داشته درحالی‌که مدل پرچم‌دار GT به نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۵ اسب بخاری مجهز شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.