حراج یک مرسدس ۳۰۰SL گالوینگ ۱۹۵۶ بسیار جذاب

حراج یک مرسدس ۳۰۰SL گالوینگ ۱۹۵۶ بسیار جذاب

خودروهای انگشت‌شماری می‌توانند وضعیت نمادین مرسدس ۳۰۰ SL گالوینگ را داشته باشند. افراد زیادی از این خودرو به عنوان اولین سوپرکار واقعی جهان نام می‌برند.

این نمونه‌ی خاص که مشاهده می‌کنید یکی از ۳۰۸ دستگاه تولید شده در سال ۱۹۵۶ بوده و رنگ بدنه‌ی خاکستری گرافیتی دارد که باعث می‌شود جذابیت ظاهری خودرو چند برابر شود. این خودرو در تملک Bring A Trailer بوده ولی به زودی در حراجی آنلاین به فروش خواهد رسید.

پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری انژکتوری این خودرو کاملاً بازسازی شده و از زمان اتمام پروژه تاکنون چند کیلومتری کار کرده است. بنا به گفته‌ی مرسدس، این پیشرانه قدرت ۲۱۵ اسب بخاری داشته و باعث دست‌یابی گالوینگ به سرعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعت (بسته به نسبت اکسل عقب) می‌شود.

این مرسدس کلاسیک یک اورهال فنی کامل را پشت سر گذاشته که شامل نصب رادیاتور و خنک‌کننده روغن و ترموستات جدید، لوله‌های روغن و سخت تازه، ترمزهای بازسازی شده و… می‌باشد.

کابین نیز با چرم تازه‌ی روی صندلی‌ها، داشبورد و پانل‌های جانبی و همچنین پوشش جدید پانل درب‌ها و پوشش سقف بازسازی شده است. غربیلک فرمان چوبی ناردی هم که یک آپشن کارخانه‌ای بوده نهایت جذابیت را ایجاد می‌کند.

این مرسدس ۳۰۰SL گالوینگ احیا شده در شرایط مناسبی به سر برده و با توجه به تصاویر تهیه شده می‌توان این موضوع را تائید کرد. این خودرو حدود ۵۲ هزار کیلومتر کار کرده است.

بالاترین پیشنهاد ارائه شده برای این خودرو حدود ۱ میلیون دلار بوده و تا خوردن چکش نهایی ۲۰ روز دیگر باقی مانده است. به احتمال بسیار زیاد قیمت این خودرو به رقم‌های بالاتری خواهد رسید…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.