حراج یک مرسدس پولمن لیموزین کلاسیک

حراج یک مرسدس پولمن لیموزین کلاسیک

افراد ثروتمند زیادی هستند که به دنبال یک لیموزین تشریفاتی می‌گردند. گزینه‌های متنوعی در بازار وجود دارند که از رولزرویس تا ون‌های لوکس را شامل می‌شوند؛ اما اگر به دنبال حسی کلاسیک‌تر هستید می‌توانید این مرسدس قدیمی را نگاه کنید.

خودروی موردبحث ما یک دستگاه مرسدس بنز ۶۰۰ مدل ۱۹۶۹ است که قبلا یکی از لوکس‌ترین محصولات زمان خود بوده اما ما درباره‌ی مرسدسی مرسوم و عادی صحبت نمی‌کنیم بلکه خودروی یاد شده یک پولمن است.

بجای وجود فاصله‌ی ۳.۲ متری بین محورها، ۶۰۰ پولمن فاصله‌ی بین محوری ۳.۹ متری داشته و به همین خاطر فضای زیادی در بخش عقب ایجاد شده است. از این نظر تنها رولزرویس‌ها و بنتلی‌های لوکس می‌توانند با پولمن رقابت کنند.

اگرچه دایملر تعداد ۲۶۷۷ دستگاه از مرسدس ۶۰۰ را بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۸۱ ساخته اما تنها ۳۰۴ دستگاه از آن‌ها از نوع پولمن کشیده‌تر بوده‌اند. این روزها پیدا کردن چنین خودرویی آسان نیست اما خب یکی از این پولمن ها آماده‌ی حراج شده است.

این پولمن از رنگ بدنه‌ی آبی تیره و کابین قرمز پررنگ سود برده و مالک فعلی آن خودرو را در سال ۲۰۰۵ خریداری کرده و در دو سال گذشته بیش از ۴۰ هزار دلار را صرف بازسازی و سرویس خودرو کرده که یکی از همین موارد سیستم تعلیق هیدرولیکی می‌باشد.

حراجی مشهور RM Sotheby’s در توصیف این خودرو گفته است:

یافتن یک مرسدس پولمن ۶۰۰ با چنین وضعیت سرویس کامل و شرایط فنی خوب کار سختی است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.