حراج یک جیپ گرند واگونیر ۱۹۹۱ فاینال ادیشن خاص

حراج یک جیپ گرند واگونیر ۱۹۹۱ فاینال ادیشن خاص

هشت سال پیش گروه خودروسازی فیات-کرایسلر برنامه‌های خود برای عرضه‌ی نسل جدید جیپ گرند واگونیر در سال ۲۰۱۴ را اعلام کرد.

این اتفاق هرگز رخ نداد و در سال ۲۰۱۸ بود که باز اعلام شد این خودرو معرفی می‌شود اما خب سال پیش هم بدون نشانه‌ای از گرند واگونیر تمام شد اما خب آمریکایی‌ها قول داده‌اند سرانجام این خودرو را تا پایان سال ۲۰۲۲ احیا کنند.

اگرچه خبرها نشان می‌دهد احتمال احیای دوباره‌ی این خودرو در زمان جدید اعلام شده بالاست اما یک جایگزین جذاب برای افرادی وجود دارند که انتظار کشیدن را دوست ندارند. ما درباره‌ی یک جیپ گرند واگونیر کلاسیک و استثنایی صحبت می‌کنیم.

خودرویی که مشاهده می‌کنید گرند واگونیر فاینال ادیشن ۱۹۹۱ است که زیر چکش حراجی می‌رود. ظاهراً این خودرو یکی از ۱۵۶۰ دستگاه تولیدی بوده و از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۹ لیتری آشنای AMC و گیربکس ۳ سرعته اتوماتیک سود می‌برد.

علیرغم کارکرد حدود ۲۷۳ هزار کیلومتری، این شاسی‌بلند شرایط ظاهری بسیار خوبی دارد. البته دلیل این کار به مالک قبلی بازمی‌گردد که خودرو را دوباره رنگ کرده است.

خودروی یاد شده از برخی قطعات تعویضی استفاده می‌کند. از جمله‌ی این قطعات می‌توان به کاربراتور، پمپ سوخت، رادیاتور، شوک‌ها و فنرها اشاره کرد. از دیگر بخش‌های نسبتاً جدید این خودرو می‌توان مهروموم بدنه و پیشرانه، لوله‌های سوخت و بخش‌هایی از سیستم خنک‌کننده را نام برد.

کابین هم شکل مناسبی دارد چراکه بزرگ‌ترین نشانه‌ی پا به سن گذاشتن گرند واگونیر پارگی چرم صندلی‌ها و غربیلک فرمان است که خب کاملاً طبیعی می‌باشد. اگرچه این خودرو محصولی پیشرفته نیست اما از سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی و کاست پلیر سود می‌برد. فروشنده همچنین پدهای گرم شونده را زیر صندلی‌ها نصب کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.